בית"ר ירושלים חזרה לאופציית טיבי, מאמן כושר ספרדי חתם

טלמו דה אנדרס
טלמו דה אנדרס | בית"ר ירושלים

טלמו דה אנדרס שעבד בין השאר באריס סלוניקי הצטרף. במועדון נוטים להחתים שחקן הגנה זר אחד בלבד, הפועל ת"א לא מוכנה להתפשר בנוגע לדגני. הלוזונים דורשים כסף על צחי גיגי, חוגג מתלבט

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים שוקלים להחתים בהמשך חלון ההעברות קשר אחורי, זאת למרות העומס שנוצר לאחרונה במרכז השדה. בשל העובדה הזאת, בשלב הראשון רוני לוי ינסה להחתים שחקן הגנה זר אחד בלבד ולא שניים. המאמן מעדיף קשר אחורי אגרסיבי, בהתאם לשיטת המשחק שלו בשנים האחרונות, בעיקר מתוך הנחה של הצוות המקצועי לפיה עלי מוחמד, שיכול לשחק במספר עמדות, צריך לשחק בעמדה קדמית יותר.

בית"ר החתימה היום (חמישי) מאמן כושר חדש, ספרדי בשם טלמו דה אנדרס. דה אנדרס שיתף פעולה עם בכירי המאמנים בספרד, ובין היתר אימן את אריס סלוניקי היוונית. יוסי בניון בירך על החתמתו: "מאושרים לצרף את טלמו אלינו, חיפשנו מאמן עתיר ניסיון וידע, הוכחות וקבלות מקצועיות שיתאים לרמת האימון, הדרישות והמטרות שלנו".

במועדון פנו שוב לנציגי איתן טיבי, זאת לאחר שהפועל תל אביב הבהירה שלא תתגמש במחירו של אוראל דגני. אם יוחתם בלם ישראלי, לוי יחתים מגן שמאלי זר וינסה לחפש קשר אחורי זר במקום אפונסו טיירה, שכרגע לא נמצא בתכניות. אגב, במועדון ערכו שיחה בעניין והחליטו לאפשר לטיירה להתאמן לאור העובדה שהשחקן עצמו מתנהל בצורה טובה עד עכשיו ולא מגיב לרעשי הרקע סביבו. לעומתו, במהלך השבוע הבא תתקיים שיחה עם נציגיו של יעקב בריהון והוא יקבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. אם לוי לא יצליח להחתים בלם ישראלי, הוא יחתים בלם זר שיכול לשחק גם כקשר אחורי במקרה הצורך.

מלבד שחקני הגנה, בית"ר מכוונת גם להחתמת שחקן התקפה ישראלי. שלום אדרי ממשיך להיבחן. כזכור, במועדון החליטו לפנות לניקיטה רוקאביציה רק לאחר שיחליט האם הוא חותם על חוזה חדש במכבי חיפה.

אפונסו טיירה. הוחלט לתת לו להתאמן (דני מרון)
אפונסו טיירה. הוחלט לתת לו להתאמן (דני מרון)

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו התאמן אתמול וביקש לצאת גם למחנה האימונים. בבית"ר משהים את ההחלטה לגביו בשלב זה, משום שרוצים לראות האם הפציעה מאחוריו. הברזילאי נראה מעט חלוד באימון. "זה טבעי, הוא לא התאמן הרבה זמן", אמרו. במועדון פנו שוב למכבי פתח תקווה בעניין צחי גיגי. הלוזונים השיבו כי הם בונים על השוער ואם משה חוגג ירצה אותו, הוא יצטרך לשלם פיצוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי