הפועל תל אביב חידשה את המגעים עם מאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

ראשי המועדון ערכו פגישה נוספת עם השחקן ואביו, למרות שעדיין יש גורמים במערכת המתנגדים להבאתו. אוראל דגני יגיע לאימון הפתיחה, אך בהפועל מבינים שהוא עלול להפעיל את סעיף השחרור ולעזוב בכל רגע

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח בתחילת השבוע את אימוניה בעידן המאמן ניסו אביטן כשהיא באי ודאות גדולה בכל הנוגע למספר מכוכביה. במועדון עדיין מחפשים מחליפים לשני שחקנים משמעותיים שעזבו, ג'וזף גנדה ורמזי ספורי. מכירת המנויים לעונה הבאה נעצרה על כ-6500, כשהאוהדים מבקשים מהקבוצה לצרף שם גדול כמו זה של מאור בוזגלו.

לאחר שבמועדון זעמו על כך שהקשר נפגש עם מכבי חיפה ללא ידיעתם, הוחלט לחדש את המשא ומתן מולו ולפני שעה קלה נפגשו חלק מראשי המועדון עם השחקן ואביו יעקב בוזגלו, למרות שעדיין ישנם גורמים במועדון המתנגדים להבאתו למתחם חודורוב. האדומים מציעים לקשר כ-200 אלף דולר לעונה ונענו בשלילה בשלב זה, פגישה נוספת צפויה בהמשך.

חשש גדול קיים בשל העובדה שגם עתיד שני הבלמים אוראל דגני ואדי גוטליב לוט בערפל כרגע, מפני שכל אחד מהשניים יכול לעזוב בכל רגע נתון. בכל הנוגע לקפטן אוראל דגני, ההחלטה שהתקבלה בהפועל תל אביב היא שלא לשדרג את חוזהו העומד על כ-200 אלף דולר לעונה. הבלם יגיע לאימוני פתיחת העונה, אבל בקבוצה בהחלט חוששים שהאווירה שנוצרה אינה בריאה ועלולה לגרום להשלכות.


דגני וגוטליב. בהפועל ת"א ממתינים להתפתחויות (מאור אלקסלסי)

דגני אמור להתייצב למסיבת העיתונאים לפתיחת העונה ביום ראשון, אז גם ייתכן שיבהיר אם בכוונתו להישאר לפחות עד סיום העונה או שמא הוא עדיין מנסה להגשים את החלום האירופי או אולי פוזל למעבר לבית"ר ירושלים או להפועל באר שבע שהוזכרו כמועמדות לצרפו. כפי שפרסמנו לראשונה, גם האפשרות לשלול מדגני את סרט הקפטן עלתה והעכירה את האווירה בין הצדדים.

הבלם הנוסף אדי גוטליב נכנס לשנה האחרונה בחוזה, אלא שישנם פערים כספיים בין הצדדים ובשלב זה הוא לא ממהר להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות כפי שהציעו לו ראשי הפועל ת"א. גוטליב אינו מסתיר את שאיפתו לעבור לליגה הרוסית, אבל הצעות ממועדונים ברוסיה לא נחתו במתחם חודורוב – לפחות לא בסכומים שהפועל דורשת, כ-300 אלף יורו. הבלמים הנוספים של אביטן הם רז שלמה וירין פרץ, כשההתמקדות בהפועל תל אביב היאבהחתמתו של שיר צדק, שלא נמצא ברשימת השחקנים שבתוכניות של המאמן ברק בכר.


ידיח את ג'ראפי מההרכב גם בהפועל ת"א? ינקו (עדי אבישי)

אתמול חתם באופן מפתיע השוער אריק ינקו על חוזה חדש לשלוש שנים אחרי שנאמר לו כי הוא לא בתוכניות של המועדון וכי יואב ג'ראפי יהיה השוער הראשון. בשיחה שקיים ינקו עם אביטן, הוא הבהיר כי הוא אינו מתכוון לעבור למועדון אחר בליגת העל, גם מפני שאין עכשיו קבוצה אשר זקוקה לשוער ראשון. ינקו ציין כי יאבק באימונים מול ג'ראפי על אפודת השוער והזכיר כי בעבר ג'ראפי היה השוער המחליף שלו בהפועל רעננה.

אביטן, אשר רצה בעונה שעברה את ינקו להפועל חדרה, מאמין בו והמליץ להנהלה להשאיר אותו למרות שמלבד משחק בודד בעונה שעברה ינקו לא שיחק כלל. בהפועל תל אביב הוסיפו כי הנאמנות של ינקו, ששב לקבוצה לליגה הלאומית, הכריעה בשיקול להשאיר אותו בחוזה נמוך יותר. דודי אלון כתוצאה מכך ייצא להשאלה גם השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי