סקציה נס ציונה תחפש שוער זר במידה ועמרי גלזר לא יגיע

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

העולה החדשה עדיין מעוניינת בשוער של מכבי חיפה, אך גם חושבת על אופציה שנייה. עמיר תורג'מן מחכה לתשובת מכבי תל אביב לגבי השאלתו של אור דסה. פגישה עם הבלם אושר אבו תתקיים בקרוב

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, תפתח את אימוניה ביום שלישי הקרוב תחת המאמן עמיר תורג'מן, שיחזור לארץ ביום שני לאחר חופשה פרטית בצרפת. במועדון עדיין שואפים לחזק את הסגל כמה שניתן, ועמדת השוער נמצאת כרגע בראש סדר העדיפויות, אחרי העזיבה של עמית שמש.

עמרי גלזר עדיין נמצא בתכניות של נס ציונה לעונה הקרובה. הכתומים עדיין מחכים לשובה של מכבי חיפה ממחנה האימונים בהולנד, בכדי לקבל תשובה סופית מהמאמן מרקו בלבול לגבי שחרור השוער לעונת השאלה אצל העולה החדשה. במידה והתשובה תהיה שלילית, הנטייה בנס ציונה היא לנסות ולצרף שוער זר, בייחוד אחרי שאריק ינקו האריך את חוזהו בהפועל תל אביב אמש (חמישי).

תורג'מן ממתין עדיין גם להחלטה של מכבי תל אביב, כשבעבר דובר שהאלופה תעביר שחקנים שלא בתכניות המקצועיות שלה לנס ציונה, המעוניינת בקשר אור דסה, שמבוקש גם אצל הפועל רעננה, במדיה שיחק בשנתיים האחרונות. בסקציה פועלים כרגע כדי למנות יו"ר עמותה חדש, במקומו של אלי כהן שהתפטר מסיבות אישיות אחרי ארבע שנים במועדון. בשבוע הבא תתקיים פגישה עם הבלם אושר אבו, בתקווה להחתימו לעונה נוספת.

עמרי גלזר. בנס ציונה מחכים לתשובה לגבי עתידו (אריאל שלום)
עמרי גלזר. בנס ציונה מחכים לתשובה לגבי עתידו (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי