יואב כץ: "תהיה לנו קבוצה טובה, רוצים פלייאוף עליון"

חיים סילבס עם יואב כץ
חיים סילבס, יואב כץ | מיכאל וייסרמן

הבעלים מרוצה מהעבודה של הצוות המקצועי עד כה ושולח מסר ברור לשחקנים: "בעיות המשמעת וההתנהגות החריגה מהעונה שעברה לא יחזרו". על לאלה שחוזר לאימונים: "ייקח לו זמן לחזור לעצמו אך אני מאמין בו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח היום (שלישי) רשמית את העונה החדשה כשתקיים את אימון הפתיחה. הקבוצה נכשלה במטרה שהציבה לעצמה בעונה שעברה, כאשר לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון והסתבכה במאבקי התחתית, ועוד לפני הסיום מונה המאמן חיים סילבס על חשבונו של שרון מימר. האדומים מהכרמל מקווים שהעונה הקרובה תהיה טובה יותר לאחר חמש ההחתמות שביצעו, בעיקר עם צירופם של הקשר קווין טאפוקו והחלוץ עדן בן בסט שחזר לקדנציה נוספת בקבוצה, כאשר גם השוער יסמין בוריץ' הגיע על חשבונו של ארנסטס שטקוס. גם החלוץ מהראן לאלה ששב לאחר השעיה בת שנתיים, יחזק את הסגל. מנגד, נפרדה הקבוצה מארבעה שחקנים, בין היתר עזבו הבלם ריקי מיטרבסקי והקשר ראדי גינסארי .

במועדון יודעים כי בניית הסגל טרם הושלמה והמטרה היא לצרף חלוץ זר נוסף שיגיע כבר בימים הקרובים, ואולי אף מגן שמאלי נוסף. כהרגלו, הבעלים יואב כץ אופטימי: יואב כץ אופטימי: "אני חושב שתהיה לנו קבוצה טובים ומכוונים לפלייאוף העליון. יש אווירה טובה בין השחקנים לצוות המקצועי ואני מקווה שזה יישאר ככה".  מעבר לאכזבה המקצועית, בקבוצה עסקו בעונה שעברה לא מעט בבעיות משמעת ולכן בחר כץ לשלוח מסר ברורה כבר לפני אימון הבכורה: "הייתה התנהגות חריגה, זה לא יקרה יותר". 

בנוסף, גם המאמן חיים סילבס צפוי להעביר תקנון משמעת כבר מהאימון הראשון. כץ התייחס גם לחזרתו של לאלה: "ייקח לו קצת זמן לחזור לעצמו אבל אני מאמין בו". הקבוצה צפויה לצאת בעוד שבועיים למחנה אימונים ברומניה כאשר בימים האחרונים עלתה האפשרות להעביר את המחנה לסלובניה או פולין בשל קושי בקיום משחקי אימון אך הדברים הסתדרו והמחנה ייערך כמתוכנן.



מהראן לאלה. יואב כץ מאמין בו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי