ללא קשר לפיפ"א: מנדז'ק רוצה חוזה לשנתיים, חיפה לעונה אחת

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הקשר שמרשים באליפות אפריקה מעוניין להישאר בחיפה אבל זוכה להצעות נוספות מהליגה הצרפתית הראשונה. בקבוצה מעריכים כי רוקאביצה יודיע שיישאר, הערב מבחן נוסף מול סט. טרוידן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב (שלישי) את משחק האימון האחרון שלה במחנה האימונים בהולנד נגד סט. טרוידן הבלגית, ומחר תחזור לישראל. למרות הניצחון 0:3 על בוורן במשחק הראשון, במועדון טוענים כי ישנם דברים הדורשים שיפור והם מצפים לראות זאת במשחק המסכם.

הבלם איעד חבשי והמגן רז מאיר נפצעו באימון, אך צפויים ליטול חלק במשחק. לעומתם, ירדן שועה שסובל מכאבים ברגלו לא צפוי להשתתף אך ההחלטה הסופית תתקבל על ידי הצוות המקצועי רק בסמוך למשחק. בלבול צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, וההערכה היא שכל שחקני הסגל יקבלו הזדמנות. בכל מקרה, במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק ומקווים להחתים שני שחקנים זרים עד סוף השבוע על מנת שיספיקו להירשם לצמד המשחק נגד מורה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

גם עתידם של שחקנים מהעונה שעברה יוכרע בקרוב. במהלך הימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין בלבול לראשי המועדון ובראשם הנשיא יענקל'ה שחר, בה הסביר המאמן את החשיבות בהישארותו של ניקיטה רוקאביצה. כפי שפרסמנו, גם בסביבתו של החלוץ ציינו כי אם תגיע הצעה משודרגת יותר, השחקן יבחר להישאר בירוק.

רוקאביצה. בלבול מעוניין שיישאר (מאור אלקסלסי)
רוקאביצה. בלבול מעוניין שיישאר (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שעתידו יוכרע השבוע הוא הקשר ג'ורג' מנדז'ק. בחיפה מחכים להחלטת פיפ"א בעניין התרת חוזהו, שתתקבל בשבוע הקרוב, אך בינתיים גם השחקן עצמו עדיין לא הגיע להסדר מול הירוקים. הקשר, שמרשים במדי נבחרת קמרון בגביע אפריקה, זוכה להתעניינות מצד מועדונים בליגה הצרפתית הראשונה. מנדז'ק פרסם אתמול פוסט לפיו הוא רוצה להישאר בכרמל, אבל בסביבתו ציינו כי הקשר מעוניין בחוזה לשנתיים ואילו חיפה מוכנה להציע לו חוזה לעונה אחת בלבד. "מנדז'ק ומשפחתו התאהבו בעיר חיפה ובעיקר באוהדי חיפה, אבל גם המועדון צריך ללכת לקראתו", אמר אחד ממקורביו של הקמרוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי