בכיר בהפועל ת"א: "דגני חייב להחליט אם הוא עוזב או נשאר"

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

במועדון כועסים על הבלם שמחכה להצעות מבית"ר או ב"ש: "זה לא יכול להימשך", ומוסיפים: "אם יישאר, יהיה חייב לפתוח דף חדש עם המועדון כדי לפתוח בהרכב". בוזגלו ודמארי צפויים להיות הקפטנים החדשים

(גודל טקסט)

פרשת אוראל דגני עליה פורסם לראשונה בספורט1 ממשיכה להיות במוקד ההכנות של הפועל תל אביב לקראת העונה שבפתח. לא רק שבהנהלת האדומים לא מתכוונים בכלל להיענות לבקשתו של הקפטן לקבל שדרוג, בקבוצה כלל לא מתכוונים להיפגש עמו. הבלם שסובל מחום גבוה ונעדר מהאימון אתמול, עדיין חולה ולא הגיע היום למתחם חודרוב.

בינתיים, בכיר במועדון הבהיר: "המצב הזה לא יכול להימשך, דגני צריך להחליט אם הוא נשאר או מפעיל את סעיף השחרור שלו". במועדון הוסיפו: "אין כאן בכלל עניין של מו"מ, יש לו חוזה מכובד. קפטן הקבוצה לא יכול להיות ממורמר. אנחנו רוצים אותו מאוד, אף אחד לא דוחף אותו החוצה. ככה הוא לא יוכל להמשיך כדמות מובילה לא על המגרש ולא בחדר ההלבשה".

כפי שפורסם כאן לראשונה, במועדון מאוד לא אהבו את ההתנהלות של הבלם, שצפוי לאבד את סרט הקפטן. מאור בוזגלו, הרכש הנוצץ של האדומים הקיץ, צפוי למלא את התפקיד לצידו של עומר דמארי כשישוב מפציעה.


אוראל דגני. הקפטן ממורמר (יוני אריאלי)

דגני עצמו ביקש פגישה דחופה עם ראשי המועדון ולא נענה. בינתיים הוא מחזיק בשתי הצעות מהולנד ומחכה להתפתחויות מצד הפועל באר שבע שצריכה לחזור ממחנה האימונים בחו"ל (מצבו תלוי בהישארותו של חאתם עבד אלחמיד) ובית"ר ירושלים שמחפשת גם היא בלם. בקבוצה טוענים שאם השחקן ימשיך בחודרוב הוא לא יוכל לפתוח בהכב הראשון של ניסו אביטן אם לא יפתח דף חדש בינו לבין המועדון.

בהפועל מחכים להתפתחויות בנוגע להחתמת שחקן קישור בכיר, כאשר המאמן אביטן כבר הבהיר להנהלה שחנן ממן נמצא בעדיפות ראשונה ורק אי הצלחה בהחתמתו יגרום למועדון לפנות לאופציות של גידי קאניוק או עומרי אלטמן.



מאור בוזגלו. הקפטן החדש? (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי