סילבס לשחקנים: "כל מי שכאן נבחר בקפידה". אז'ובל בדרך

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה ערכה אימון בכורה, המושאלים ואלה שאינם בתוכניות ינסו לשכנע את המאמן להשאירם. האוהדים תמכו בתמאש. החלוץ ששיחק בקבוצה בעונה שעברה מתקרב. בעכו הציבו דד ליין לעסקה: עד סוף השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה אתמול את אימוניה לעיני כ-50 אוהדים שעמדו בכניסה למתחם האימונים באתו"ס חיפה והריעו לכל שחקן שנכנס לתחומי מגרש האימונים ולאחר מכן גם קראו בשמם של שחקני הרכש החדשים: יסמין בוריץ, אלי בלילתי, בן והבה, קווין טאפוקו, עדן בן בסט ומהראן לאלה שחזר לקבוצה לאחר שנתיים. שחקן נוסף שקיבל תמיכה רחבה הוא הבלם הרומני גבריאל תאמאש שניסה לשמור על קור רוח לאחר האירועים שפקדו אותו בתקופה האחרונה.

מבחינה מקצועית, לאימון הגיעו מספר רב של שחקנים בין השאר שחקני מחלקת הנוער, מושאלים שאינם בתוכניות כמו המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני ומספר שחקנים שהושאלו בעונה שעברה וכעת ינסו לשכנע את המאמן חיים סילבס להשאירם בסגל.  סילבס אמר לשחקנים בתחילת האימון: "כל מי שנמצא כאן נבחר בקפידה וראוי להיות כאן. אנחנו צריכים להיות מאוחדים ולכבד את המועדון בכדי להגיע להצלחות".

שחקן נוסף שהיה באימון הוא החלוץ בן אז'ובל. האחרון שהגיע בעונה שעברה בהשאלה מהפועל עכו, והקבוצה לא מימשה את האופציה לרכוש אותו טרם מצא קבוצה חדשה ובימים האחרונים החלו שיחות בין שני המועדונים לגבי הפיתרון במימוש האופציה. בשנה שעברה דרשו בעכו כ-600 אלף שקלים וכעת החליטו להוריד את סכום  לחצי מיליון ש"ח. הקבוצה האדומה מהכרמל הציעה 300 אלף ש"ח ונראה שהעסקה תיסגר על סכום בגובה 400 אלף ש"ח, כאשר עכו תדרוש הבהרות כבר עד סוף השבוע. "חיפה צריכה לשלם מיידית בכדי שהעסקה תיסגר במהרה", אמרו בעכו.

בן בסט בדרכו לאימון. היה שמח (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי