דלמאו ישוב לאימוני הראקלס, גיליסן: "לא קיבלנו הצעה טובה"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

בהולנד מפרסמים שהחלוץ, שדורש לעבור למכבי תל אביב, יחבור לקבוצתו בהכנות לקראת פתיחת העונה. המנהל הטכני הבהיר: "זה נושא מורכב, הרבה דברים קרו, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי על הפרק"

(גודל טקסט)

החלוץ של ולדימיר איביץ' מתרחק? בהולנד מדווחים הערב (רביעי) שהספרדי אדריאן דלמאו, שדורש לעבור למכבי תל אביב, צפוי לשוב לאימוני הראקלס ההולנדית החל מיום שישי הקרוב.

טים גיליסן, המנהל הטכני של המועדון, התייחס לסאגה: "זה נושא מורכב. הרבה דברים קרו ואני מניח שהזמן יעשה את זה שלו, אבל כרגע לא קיבלנו הצעה מספיק טובה ואין שום דבר קונקרטי על הפרק".

דלמאו עצמו כבר סיכם את תנאיו לשלוש עונות במכבי תל אביב, אך כאמור המועדונים עצמם מתקשים לסגור את הפערים הכספיים הנוגעים למכירתו של החלוץ שהבקיע 19 שערי ליגה בהולנד בעונה החולפת.

ההצעה הראשונה של מכבי ת"א היתה על סך מיליון יורו וההולנדים דרשו סכום כפול, אולם גורמים המעורים בפרטים טענו שהם יסכימו למכור גם במיליון וחצי יורו. כפי שפורסם בספורט1, החלוץ עצמו נפגש עם ראשי הראקלס ודרש מהם שחרור מיידי, אך בשלב זה כאמור הדברים מתעכבים.

במכבי תל אביב לא מתכוונים למשוך עוד זמן רב את המגעים להחתמת דלמאו, וייתכן שכבר היום או מחר, אם לא תושג הסכמה, יפנו ראשי האלופה למגעים עם חלוצים נוספים שיש להם ברשימה.


אדריאן דלמאו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי