ספרטה הציעה חוזה חדש למנדז'ק, שרוצה להישאר בירוק

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק. במועדון מחכים שיחתום | דני מרון

הקשר הקמרוני הפגין יכולת טובה בגביע אפריקה וקבוצתו הצ'כית תנסה להחתימו שוב. הירוקים מתחילים להתכונן למשחק נגד מורה בחמישי וצפויים לשחק עם שלושה בלמים. שועה יפתח בחוד, ווילדסחוט ימתין על הספסל

(גודל טקסט)

ספרטה פראג הגישה הצעה חדשה לג'ורג' מנדז'ק. הקשר מקמרון כבר אמר מספר ימים כי הוא מעוניין לחזור וללבוש ירוק, אך עתידו בחיפה עדיין אינו ברור. לאחר שפורסם כי קבוצתו הצ'כית קיבלה ארכה של שבוע מפיפ"א, לפני הדיון בו יוחלט האם חוזהו של השחקן יותר.

היום (ראשון) למערכת ספורט1 נודע כי המועדון מפראג הציע למנדז'ק חוזה חדש לשנתיים, לאחר היכולת הטובה שהפגין בגביע אפריקה בצרים, וזאת למרות שנבחרתו הודחה אתמול בשלב שמינית הגמר נגד ניגריה. כאמור, הקשר עצמו מעוניין לחזור לכרמל ומקורביו אמרו: "ג'ורג' נהנה בחיפה ואוהב את האוהדים. הוא מקווה שהמועדון גם יילך לקראתו".

מכבי חיפה תפתח הערב  את הכנותיה לקראת משחקי הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית מול מורה הסלובנית. הירוקים רוצים לפתוח העונה ברגל ימין, וכלל לא מזלזלים ביריבה אותה יפגשו, כאשר הסקאוט אלון חרזי עקב בשבועיים האחרונים אחרי מורה, והעביר את רישומיו לסגל המקצועי בראשותו של מרקו בלבול, שיתחיל גם בהכנות טקטיות לקראת ההתמודדות.

ניקיטה רוקאביצה. לאחר החתימה על החוזה החדש, צפוי להתחיל על הספסל (מאור אלקסלסי)
ניקיטה רוקאביצה. צפוי להתחיל על הספסל (מאור אלקסלסי)

כפי שתורגל במחנה האימונים, נראה כי הקבוצה תמשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר רמי גרשון, שזכה לשבחים, יפתח במרכז ההגנה, לצידם של עופרי ארד ועאיד חבשי. ירדן שועה כישר למשחק ויפתח בחוליית ההתקפה. הרכש החדש, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה צפויים לפתוח על הספסל. בנוסף, מכבי חיפה מעוניינת להמשיך במסע הרכש שלה, ומקווים להחתים במהרה בלם זר ופליימייקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי