נתניה המריאה לפולין, דראפיץ': "נבין איפה עוד צריך להתחזק"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | מאור אלקסלסי

היהלומים, בסגל כמעט מלא, יקיימו שלושה משחקי אימון. אלמוג כהן: "מחכה עונה מאתגרת, טסים כדי להתחבר". מגן אוסטרי בן 22 יגיע לתקופת מבחנים, בסביבת אלקסלסי מקווים כי מדובר בפגיעה ברצועה הצידית בלבד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בסגל כמעט מלא, מכבי נתניה המריאה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) למחנה אימונים בקיילצה, פולין, במהלכו תערוך שלושה משחקי אימון: ביום שלישי הקרוב נגד סאנדציה מהליגה הפולנית השנייה, ביום שישי נגד גורניק זאבז'ה הפולנית וביום שני הבא נגד א.א.ק אתונה. למחנה יצטרף המגן השמאלי סיימון פירקל, ששיחק בליגה האוסטרית השנייה ויגיע לתקופת מבחנים. סיימון בן ה-22 רשם הופעות בנבחרות הצעירות של אוסטריה (גילאי 15-18) והופעה אחת בנבחרת עד גיל 21. הקבוצה תשוב ארצה ביום רביעי הבא.

מי שלא ייצא למחנה הוא השוער גולן אלקסלסי, שמחכה לתוצאות צילום ה-MRI שאמור לאבחן את מצב ברכו הפגועה. בסביבתו של אלקסלסי, שחגג אתמול את הולדת בתו, מעריכים שהפגיעה לא חמורה, כשלפי הערכה ראשונית מקווים כי מדובר במתיחה או קרע ברצועה הצידית ובתקופת החלמה של בין שלושה שבועות לחודש ולא בקרע ברצועה הצולבת שישביתו לחצי שנה.

גם הקשר אלעד שחף, לא יצא עם הקבוצה למחנה ונראה כי תיבחן האפשרות להשאילו, כפי שעשתה נתניה עם איילון ירושלמי ונפתלי בלאי ועם מספר שחקנים נוספים שסיימו את גיל הנוער.

אלמוג כהן.
אלמוג כהן. "טסים כדי להכיר את שיטת המשחק ואחד את השני" (דני מרון)

"בניגוד לשנים קודמות, בשנה הרביעית שלנו במועדון אנחנו ממריאים עם סגל כמעט וסגור. נאכל יחד, נישן יחד, נגביר קצב ונעבוד קשה. תוך כדי המחנה נבין איפה עוד צריך להתחזק", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ'.

הקפטן החדש אלמוג כהן הוסיף: "אחרי שבוע עבודה מצוין בארץ, אנחנו טסים כדי להתחבר, להכיר אחד את השני ואת שיטת המשחק של המאמנים. מחכה לנו עונה מאתגרת שדורשת המון עבודה קשה, ואנחנו השחקנים והצוות המקצועי נעשה הכל על מנת להמשיך לשמח את האוהדים ואת תושבי העיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי