נתניה טרם ויתרה על עזרא. צפו בתקציר ה-3:2 לסאנדציה

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

בסביבתו של הקשר עדיין מנסים להגיע לסיכום מול באר שבע. במועדון לא התרגשו מההפסד במשחק האימון ("היינו צריכים לכבוש יותר שערים") אך מודאגים מהפציעות של שני השוערים הבכירים. נשקלת האופציה לצרף שוער בכיר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה לא לקחו קשה מדי את ההפסד אתמול (שלישי) 3:2 לסאנדציה מהליגה הפולנית השנייה במשחק האימון. בקבוצה התנחמו בכך שהקבוצה הגיעה לכמות מצבים גדולה והפגינה כישרון רב בהתקפה. "היינו צריכים לכבוש הרבה יותר שערים, הגענו חמש או שש פעמים להזדמנות של אחד על אחד, בעטנו פעמיים לקורה ועוד פעם אחת למשקוף. עבור משחק ראשון זה מצוין", אמרו בקבוצה. לגבי משחק ההגנה אמרו: "הגול הראשון היה בעיטה מ-20 מטר לחיבור והגול השלישי היה בפנדל גבולי, אי אפשר להסיק מהם מסקנות".

מי שלא שותף הוא השוער דני עמוס, שאמנם חזר להתאמן אך עדיין לא כשיר וכרגע לא ברור אם ישותף במחנה האימונים, כשבקבוצה מקווים שיוכל לחזור בזמן עד לפתיחת משחקי גביע הטוטו. אם מוסיפים גם את מצבו של השוער גולן אלקסלסי שצריך לעבור בדיקת MRI על-מנת לאבחן את חומרת פציעתו בברך, בנתניה מודאגים מהמצב של שני השוערים הבכירים. בקבוצה מאוד מאמינים בעמוס ומקווים שיחזור במהרה, אך אם לא כך יהיה הדבר, תישקל האופציה לצרף שוער בכיר, כאשר כבר לפני חודש בטרם הארכת חוזהו של עמוס בקבוצה, בוריס קליימן היה מועמד לקבוצה וניהל מגעים.

במקביל, נעשים ניסיונות להחזיר את עסקת צירופו של חן עזרא לחיים, כאשר ביממה האחרונה נעשו שיחות מאחורי הקלעים מצד סביבתו של השחקן עם הפועל ב"ש, עימה הוא צריך להגיע להסכם. רק נזכיר כי ביום שני כתב הבעלים אייל סגל פוסט ארוך בנוגע לעזרא לפיו נתניה החליטה לוותר על צירופו.


דני עמוס. במכבי נתניה מחכים שישוב (אריאל שלום)

מי שחזר להתאמן עם כדור, הוא החלוץ יונס מלאדה, שנפצע לקראת סוף העונה שעברה וקרוב להחלמה מלאה לאחר תהליך השיקום. למרות זאת, בנתניה לא ממהרים להחזיר אותו לעניינים וינסו שלא לסכנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי