צפו בתקציר: הפסד שני ברציפות למכבי ת"א, הפעם 4:1 לגנק

דור פרץ, ז'איר אמאדור
דור פרץ, ז'איר אמאדור | מכבי תל אביב

בצל עזיבתו הרשמית של דסה, הצהובים הובסו על ידי אלופת בלגיה והמלאכה של ולדימיר איביץ', שחולם על שלב הבתים של ליגת האלופות, מרובה

(גודל טקסט)

אחרי שנוצחה 2:0 על ידי סנט ז'ילואז' ובצל עזיבתו של אלי דסה, מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות במחנה האימונים במירלו שבהולנד, הפעם 4:1 מול אלופת בלגיה החזקה, גנק.

12 דקות מן הפתיחה היה זה סבסטיאן דוואסט שמצא את הרשת והעלה את הבלגים ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד ההפסקה כאשר מכבי תל אביב לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים ליד השער של גנק.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה ובדקה ה-58 כדור רוחב פגע ברגלו ז'איר אמאדור וחדר לרשת, 0:2 לגנק. רוסלן ברסקי ואבי ריקן ניסו להחזיר את מכבי תל אביב למשחק עם בעיטות מרחוק, אולם הם לא היו מספיק מדויקים.


ה-11 שפתחו הערב מול גנק (מכבי תל אביב)

בדקה ה-72 מכבי תל אביב הבקיעה את השער הראשון שלה במחנה, כאשר צ'יקו אופואדו הבקיע מהנקודה הלבנה לאחר שאיתי שכטר הוכשל ברחבה, אבל אדוייה שון כבש כעבור ארבע דקות את השלישי עם בעיטה מזווית קשה ופנדל של זינו גאנו (90) סגר את הסיפור. 1:4 לגנק בסיום.

עוד פחות משבועיים, כזכור, תפגוש מכבי תל אביב את המנצחת במפגש הכפול בין אסטנה לקלוז' בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות וכפי שזה נראה כרגע, לוולדימיר איביץ' מצפה לא מעט עבודה.


יונתן כהן (מכבי תל אביב)

הרכב מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס, אופיר דוידזאדה, ז'איר אמאדור, מאור קנדיל, שרן ייני, אבי ריקן, דור פרץ, דור מיכה, ארון שוינפלד, צ'יקו אופואדו, יונתן כהן 

כן שותפו: רוסלן ברסקי, מתן חוזז, שחר פיבן, אילון אלמוג, איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי