הקלה בנתניה: גולן אלקסלסי לא סובל מקרע ברצועה הצולבת

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | דני מרון

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יכולים לנשום לרווחה. לאחר בדיקת MRI, נמצא שהשוער קרע את הרצועה הצידית והוא צפוי להיות כשיר לעונה הקרובה. היהלומים יקיימו הערב משחק אימון שני בפולין נגד גורניק זאבז'ה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הקלה נרשמה במכבי נתניה הבוקר (שישי), לאחר שהגיעו תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר השוער גולן אלקסלסי בבדיקה אובחן כי השוער סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברכו ולא קרע את הרצועה הצולבת, כפי שחששו הצהובים תחילה. אלקסלסי יוכל לחזור לכשירות מלאה תוך תקופה של חודש עד חודש וחצי.

כזכור, השוער לא טס עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין, בשל החשש מחומרת פציעתו. השוער רז כרמי, ששיחק בבני לוד בעונה הקודמת, חתם לעונה הקרובה בנתניה ויצא למחנה במקומו. בנתניה מקווים שגם השוער הבכיר השני, דני עמוס, יחזור לפעילות מלאה במהרה, שכן הוא עדיין לא החלים לחלוטין מפציעתו וספק אם ישותף במשחקי האימון.

הערב תפגוש נתניה את גורניק זאבז'ה המקומית למשחק האימון השני שלה במחנה, לאחר שהפסידה 3:2 ביום שלישי האחרון לסאנדציה מהליגה השנייה בפולין. מי שמותיר עד כה רושם טוב הוא המגן האוסטרי סימון פירקל, שהתחבר לשחקני הקבוצה בפן החברתי והמנטלי.

דראפיץ' וברדה. מצפים בקוצר רוח לחזרתם של צמד השוערים הבכירים בקבוצה (אריאל שלום)
דראפיץ' וברדה. מצפים בקוצר רוח לחזרתם של צמד השוערים הבכירים בקבוצה (אריאל שלום)

המאמן סלובודאן דראפיץ' שוחח עם פירקל לאחר משחק האימון האחרון וגם עם המגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין אודות האוסטרי, שכפי שפורסם בספורט1זוכה להתעניינות משטורם גראץ. פירקל שוחח גם עם וילי רוטנשטיינר, שהביע שביעות רצון על כך שהמגן הגיע למבחנים בנתניה ומפגין בהם רצינות, לעומת הסכומים הגדולים יותר שמציעים לו באוסטריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי