תמאש עשוי לעזוב את הפועל חיפה, מגן שמאלי על הכוונת

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

ברומניה מדווחים שהבלם בדרך לחתימה באסטרה. בקבוצה של יואב כץ הגיבו: "שום דבר לא יפתיע אותנו בקשר אליו". טיאגו גומז, הפורטוגלי שגדל בבנפיקה, מועמד לחזק את ההגנה. במועדון ממשיכים לעקוב אחרי אליאל פרץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה ומחר (שלישי) תצא למחנה אימונים ברומניה. עדיין לא ברור האם הבלם גבריאל תמאש יצטרף. הבלם קיבל אישור מיוחד לחופשה פרטית קצרה ואחריה צפוי לשוחח עם הבעלים יואב כץ בנוגע לעתידו בקבוצה, לאחר שנתגלו פערים בין הצדדים והרומני הבהיר כי אינו מתכוון לחתום על חוזה חדש.

בקבוצה מקווים שהבלם יגיע ברביעי כמתוכנן, אך לפי דיווחים ברומניה, הבלם קרוב לסיום דרכו בישראל. הבוקר דווח כי הבלם נמצא בשיחות מתקדמות על הצטרפותו לקבוצת אסטרה ג'ורג'יו בה משחק גם הבלם הישראלי דודי תירם. על פי אותו דיווח , אישר יושב ראש המועדון הרומני כי קבוצתו בשיחות מתקדמות עם תמאש והציפייה שיחתום בקרוב. בחיפה ינסו ליצור קשר עם הבלם ולבדוק את הנושא וגורם במועדון התייחס לכך ואמר: "שום דבר לא יפתיע אותנו לגבי תאמאש".

גם שאלת הגעתו של אמרי וולשמן טרם נפתרה, שכן החלוץ עדיין לא קיבל את השחרור מקבוצתו הקנדית, אליה הושאל מסינסינטי. וולשמן עשוי להגיע להפועל חיפה רק בסוף חודש יולי, אז יסתיים חוזהו בקנדה וראשי המועדון טרם קיבלו החלטה האם להמתין לחלוץ או לעבור לאופציה אחרת.

הפועל חיפה ממשיכה לעקוב אחריו. אליאל פרץ (דני מרון)
הפועל חיפה ממשיכה לעקוב אחריו. אליאל פרץ (דני מרון)

מעבר לכך בחיפה עוקבים אחר מצבו של אליאל פרץ. כפי שפרסמנו כאן לראשונה, בכרמל רוצים לצרף את קשר מכבי תל אביב, אך זה יקרה במידה והצהובים יסכימו להשאילו בחינם.

עמדה נוספת שצפויה להתחזק בקרוב היא עמדת המגן השמאלי, שאותה מאייש רק אלי בלילתי. לאחרונה הוצעו למאמן חיים סילבס מספר מועמדים וביניהם המגן הפורטוגלי טיאגו גומז. גומז בן ה-32 גדל בבנפיקה ובילה את רוב הקריירה שלו בליגה בארצו, כשבעונה האחרונה שיחק במדי פיירנסה שירדה לליגה השנייה.

בינתיים, מאמן האדומים-שחורים הודיע על הסגל שייצא למחנה האימונים ובו נכלל החלוץ הותיק מהראן לאלה שצפוי לקבל חוזה. גם רועי שוקרני והאחים סער ורותם פדידה, שהושאלו בעונה הקודמת, ייצאו עם הקבוצה כאשר האחרון ישמש כשוער מחליף במקומו של רן קדוש הפצוע, שנשאר בישראל.

מהראן לאלה. ייצא למחנה האימונים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי