וולשמן חתם לעונה בהפועל חיפה, גם אליאל פרץ מועמד

אמרי וולשמן
אמרי וולשמן | הפועל חיפה, רשמי

חלוץ נבחרת גויאנה יגיע לכרמל מהליגה הקנדית ולמועדון תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת, יהיה אחד מחמישה זרים שיירשמו. ייעשה ניסיון לשאול את קשר מכבי ת"א, אז'ובל סירב להצעה שהוגשה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רכש זר נוסף לחיים סילבס: חלוץ נבחרת גויאנה אמרי וולשמן חתם היום (ראשון) לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אחרי מספר ימים של מו"מ, וולשמן השלים את מעברו לכרמל. מדובר בחלוץ בן 27 המתנשא לגובה של 1.83 מטרים, שבמדי נבחרת גויאנה כבש שבעה שערים ב-12 הופעות.

וולשמן יגיע להפועל חיפה מהליגה הקנדית הבכירה, כשלפני כן שיחק בסינסינטי מליגת המשנה האמריקאית (USL Championship) ובטורונטו מליגת ה-MLS. הוא גם בוגר אוניברסיטת אורגון סטייט, שנבחר במקום ה-16 בדראפט על ידי טורונטו בשנת 2013.

חלוץ הרכש יהיה אחד מבין חמישה זרים בלבד העונה, כך החליטו בהפועל חיפה לנהוג לפחות בעונה הקרובה – משמע לוותר על שחקן זר שישי. בתחילת העונה הקודמת היו בסגל של האדומים שישה שחקנים זרים, בדמות השוער ארנסטס שטקוס, הבלמים גבריאל תמאש וריקי מיטרבסקי, הקשרים ראדו גינסארי ורסמוס סויסטדט וגם החלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו.


וולשמן מוצג על ידי הפועל חיפה (דוברות המועדון)

לעונה הקרובה עד כה הצטרפו השוער יסמין בוריץ' הבוסני, הקשר קווין טאפוקו הצרפתי וכעת וולשמן. הבלם הרומני גבריאל תמאש סיכם לעונה נוספת בכרמל והוא הזר הרביעי בסגל, נכון להיום. השאיפה בהפועל חיפה היא לחזק את חוליית הקישור בשחקן זר חמישי ואחרון.

בנוסף, בקבוצה בוחנים גם אופציות של קשרים ישראליים, ואחד השמות שעלה הוא אליאל פרץ, קשרה של מכבי תל אביב. האחרון לא נמצא בתוכניות המקצועיות של ולדימיר איביץ' לעונה הקרובה, ובתחילה הצהובים רצו למכור את השחקן, ודרשו 900 אלף שקלים, אך לבסוף הוחלט שיצא שוב לעונת השאלה. מלבד הפועל חיפה, פרץ זוכה להתעניינות גם מהפועל תל אביב והפועל חדרה.

חיים סילבס באימון הפתיחה עם שחקני הרכש החדשים. (מאור אלקסלסי)
חיים סילבס באימון הפתיחה עם שחקני הרכש החדשים (מאור אלקסלסי)

בינתיים נראה כי גם החלוץ בן אז'ובל מתרחק מהפועל חיפה. כזכור האדומים לא מימשו את האופציה על רכישתו של השחקן בסיום העונה שעברה אך הציעו לו להצטרף מחדש לקראת פתיחת האימונים, והחלוץ אף ערך אימון אחד בקבוצה עד שנדרש מעכו להצטרף לאימוניה. אתמול פרסמנו כי אנשי חיפה ועכו הגיעו לסיכום לפיו אז'ובל יישאר בכרמל תמורת כ-400 אלף שקלים אבל אז'ובל עצמו התאכזב מההצעה הכספית והחליט בשלב זה להישאר בעכו. בסביבתו של החלוץ ציינו כי העובדה שכבר בחודש ינואר יוכל לנהל משא ומתן כאשר יהיה חופשי בקיץ הבא תביא לו הצעה טובה יותר. בהפועל חיפה אמרו היום כי למרות זאת הם מאמינים כי אזובל ישנה את החלטתו בקרוב ויסכים להגיע לחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי