בדרך לפרידה? לידור כהן עשוי לעזוב את מכבי פ"ת

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

השחקן, שחוזהו מסתיים בתום העונה, מחזיק בשכר גבוה ובמועדון צפויים להתפשר על מחירו לטובת מכירתו, ידרשו כחצי מיליון שקל. שחקנים התלוצצו על המפגש מול וולפסבורג: "אולי קבוצה בבונדסליגה תרצה אותנו"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תמריא היום בשעות הצהריים למחנה האימונים השנתי בונגיזל שבאוסטריה, שם תבלה תשעה ימים במטרה להתגבש לקראת העונה הקרובה. כפי שפרסמנו אתמול, הקבוצה תפגוש במחנה האימונים את וולפסבורג הגרמנית. שחקנים בקבוצה כבר התלוצצו לקראת המשחק: "אין לנו מה להפסיד ממפגש עם וולפסבורג. אולי אם ניתן משחק טוב, אחת מקבוצות הבונדסליגה תרצה אותנו", אמרו.

מי שייצא עם הקבוצה למחנה, אך עשוי שלא להמשיך בקבוצה, הוא לידור כהן, הקשר בן ה-26. כהן יסיים את חוזהו בתום העונה ובחודש ינואר יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. מעבר לכך, על אף שבקבוצה רואים בו שחקן מרכזי, חוזהו הגבוה (ביחס לליגה הלאומית), מכביד על תקציב המועדון. זו הסיבה שבעטייה פ"ת עשויה למכור אותו כדי שלא תצא ללא רווח, לאחר שרכשה אותו לפני שנתיים מבית"ר ירושלים בסכום של 900 אלף שקלים.

סעיף השחרור של כהן עומד על 700 אלף יורו, אך בימים האחרונים פ"ת הבהירה כי היא מוכנה להתפשר בעניין, כשנראה שהצעה שתעמוד על 500 אלף שקלים תספק את ראשי המועדון ותביא לשחרורו. כבר לאחר ירידת הקבוצה לליגה הלאומית דיווחנו כי עתידו של הקשר לא ברור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי