דור אלו ירד מהפרק? מכבי ת"א מנהלת מגעים עם מגן פורטוגלי

אנדרה ג'ראלדס
אנדרה ג'ראלדס | Denis Doyle/Getty Images

אנדרה ג'ראלדס בן ה-28, ששיתף פעולה בעונה האחרונה עם ניק בלקמן בספורטינג גיחון, נמצא על הכוונת של הצהובים שמנהלים משא ומתן על מחירו. המגן של באר שבע מחפש קבוצה אחרת: "יש לי הצעות, לא מחכה לאף אחד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מנהלת מגעים עם המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדס, שחקנה של ספורטינג ליסבון, ששיחק בעונה שעברה בספורטינג חיחון הספרדית. ג'ראלדס, בן 28, משחק בעמדת המגן הימני ומיועד לתפוס את המשבצת שהשאיר אלי דסה. נכון לעכשיו מתקיימים מגעים מול ראשי ספורטינג ליסבון בנוגע למחיר העברתו של המגן, כאשר הוא צפוי להשתכר כ-400 אלף יורו לעונה.

לג'ראלדס יש עבר בליגה הפורטוגלית, ובנוסף לספורטינג ליסבון הוא שיחק גם בוויטוריה סאטובל ובבלאנשש מהליגה הראשונה במדינה. בגיחון הוא שיחק לצידו של ניק בלקמן, שחזר השבוע למדים הצהובים אחרי עונה אחת בספרד.

מי שככל הנראה כבר לא ישחק במדי הצהובים הוא המגן דור אלו, שעד כה לא קיבל שום עדכון בנוגע להחתמתו בקבוצה. נציגיו של המגן כבר מחפשים עבורו קבוצה אחרת וגם המגן עצמו אמר היום למקורביו: "אני לא מחכה יותר לאף קבוצה וממשיך הלאה. מכבד את מכבי תל אביב מאוד אבל אני צריך להמשיך בדרכי. יש שתי קבוצות בליגת העל שמעוניינות בי ואני כרגע מנסה למצות את כל האופציות שלי". סוכנו של השחקן הוסיף: "אין לי מידע חדש, אבל לפי דעתי הוא לא יהיה במכבי תל אביב".


אלו לבוש במדי מכבי ת"א בשבוע שעבר. הולך ומתרחק מהאלופה (טוויטר)

שחקן נוסף שלא ילבש צהוב הוא הקשר אליאל פרץ, שכבר אתמול פרסמנו לראשונה בספורט1 על מכירת חצי מכרטיסו להפועל חדרה. היום נפרדו ממנו רשמית במועדון, כאשר מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "לאחר כמה שנות השאלה, אליאל מרגיש כי עכשיו זה הזמן לעבור קבוצה באופן קבוע. למרות שאנחנו רוצים שכל בוגרי מחלקת הנוער ישארו בקשר עם מכבי, נאלצנו להסכים להעביר אותו לחדרה כאשר המועדון ישמור על עניין רב בנוגע לעתידו. היה לנו לעונג כששחקן כאליאל היה במועדון וכולם במכבי מאחלים לו את מיטב האיחולים לעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי