שוק המלפפונים: עוז פרץ חתם בהפועל פ"ת, נחמיאס מועמד לב"ש

עוז פרץ
עוז פרץ | הפועל פתח תקוה, רשמי

החלוץ בן ה-25, שסעיף בחוזה שלו במכבי פתח תקווה מנע ממנו לחצות את הכביש בשלוש העונות האחרונות, הצטרף לקבוצה של עמיר נוסבאום. הדרומיים בוחנים את אופציית בלם ק"ש לצד טיבי ודגני, גלזר הושאל לנס ציונה

(גודל טקסט)

רשמי
* הפועל פתח תקווה החתימה את עוז פרץ על חוזה לעונה עם אופציה עונה נוספת. החלוץ בן ה-25 שיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה בליגת העל, ובינואר עבר להפועל אשקלון שם כבש תשעה שערים ב-16 משחקים. עם חתימתו סיפר פרץ: "אני מתרגש לחתום בהפועל פ"ת. גדלתי בבית של אוהדי הפועל פ"ת, אח שלי שיחק במועדון ודוד שלי היה חבר הנהלה. אני רציתי להגיע למועדון כבר זמן רב, אך לא יכולתי בגלל סעיף בחוזה שלי עם מכבי פ"ת. אני לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים של הפועל, זה מועדון ענק עם קהל כל כך גדול ואיכותי". (מיכאל וייסרמן)

* עומרי גלזר עזב את מכבי חיפה ועבר בהשאלה לסקציה נס ציונה – לידיעה המלאה (אשר גודלברג)

שמועות
* הפועל באר שבע שוקלת לצרף את עידן נחמיאס, בלמה של עירוני קרית שמונה. קבוצתו של ברק בכר מעוניינת לצרף בלם לסגל, בעקבות מעברו הצפוי של חאתם עבד אלחמיד. אופציות נוספות שנמצאות בפנקס של הדרומיים: אוראל דגני מהפועל תל אביב ואיתן טיבי, שכרגע שחקן חופשי לאחר שחרורו ממכבי תל אביב. לידיעה המלאה (מירן שפילברג)

איתן טיבי. לאחר שבע שנים בצהוב, עשוי ללבוש את האדום של ב
איתן טיבי. לאחר שבע שנים בצהוב, עשוי ללבוש את האדום של ב"ש (דני מרון)

* הבלם ינון אליהו הנבחן בהפועל חדרה, הרשים את אורי גוטמן במהלך מחנה האימונים ועשוי לחתום בקרוב במועדון. בנוסף, דידייה קוגבנייה, אקס מכבי נתניה יצטרף למחנה האימונים וצפוי להפוך לזר הרביעי בסגל של האדומים. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

* נשארים בחדרה, שעשויה לצרף בקרוב את הבלם הספרדי, דויד רוצ'לה, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב. לפי הפרסומים האחרונים, קיימת מחלוקת בין השחקן למועדון, שמעוניין להנחית את השחקן למספר ימי התרשמות, ואילו הספרדי מעוניין להגיע לישראל רק בשביל לחתום בשרון. (אשר גולדברג)

* מכבי נתניה לא שוללת אפשרות לטרייד עם מכבי חיפה. מי שעשוי לעזוב את היהלומים הוא הבלם ניקו אולסק, וסאן מנחם יעשה את הדרך ההפוכה לצהובים-שחורים. לידיעה המלאה (תומר חבז)

סאן מנחם. החרים את האימונים של מכבי חיפה ולא צפוי להישאר במועדון (מאור אלקסלסי)
סאן מנחם. החרים את האימונים של מכבי חיפה ולא צפוי להישאר במועדון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי