מכבי חיפה דורשת מבית"ר ירושלים 700 אלף יורו עבור מנחם​

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

בבירה פנו בנוגע למגן והופתעו מתג המחיר הגבוה, שעלול למנוע את מעברו. תכתובות שדלפו לרשת חשפו את איומי חוגג לחברי לה פמיליה: "אני עם גזענים גמרתי, אתבע אם צריך". ב-19:00 בספורט4: משחק הכנה נגד פאפוס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תכתובות שנחשפו אתמול בלילה ברשת בין ארגון "לה פמיליה" לבין בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, מספקות הצצה אל מה שמתרחש מאחורי הקלעים ביחסים המורכבים עם חוג האוהדים. על פי התכתובות, איים הבעלים לתבוע אוהדים גזענים וכתב: "אם אתם רוצים הזדמנות נוספת, תוציאו הודעה שאתם מקבלים כל שחקן ושהדת לא מהווה פקטור, שאתם מגנים גזענות ותילחמו בה בכל הכוח לצד המועדון. אם צריך אתבע, לא ארשה כניסה ליציע לכל מי שקשור ללה פמיליה… אני עם הגזענים גמרתי סופית". כזכור, לאחרונה פרסמנו כי חוגג מאיים לתבוע את אוהדים גזענים באופן אישי ואף אמור להוציא הודעה על כך.

בבית"ר ירושלים הופתעו הלילה לשמוע כי המסרונים דלפו לרשת, אך יחד עם זאת, ראוי לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שתכתובות בין בעלי בית"ר לאוהדים דלפו החוצה. כזכור, חוגג הבהיר למנכ"ל מוני ברוש באימון הפתיחה שנערך עבור האוהדים כי הוא שוקל לעזוב את הקבוצה וביקש למנות לו מחליף, לאור הקריאות לעלי מוחמד.

היום (ראשון) תנעל הקבוצה את מחנה האימונים שלה בפולין, במשחק מול פאפוס הקפריסאית (19:00, שידור בספורט 4). דניל שיביאקוב ימשיך להיבחן ואילו טל בן חיים עדיין לא חזר לאימונים מלאים. ומה עם רכש? עדיין לא סוכם דבר עם בלם זר, אך בבית"ר שוקלים פניה לניקו אולסק ששיחק לצד מוחמד במכבי נתניה.

בנוסף, לספורט1 נודע שלפניית אנשי המועדון למכבי חיפה נמסר שתג המחיר של המגן סאן מנחם עומד על לא פחות מ-700 אלף יורו. בסוף השבוע אף העריכו מקורבים לעסקה כי העובדה שמכבי נתניה החתימה מגן שמאלי תאיץ את המגעים מול סאן מנחם, אולם כעת מתברר כי יעקב שחר החליט להציב תג מחיר גבוה שעשוי לסתום את הגולל על מעבר של המגן לבירה. בינתיים מנחם כבר התנצל על מעשיו, נקנס וחזר לאימוני מכבי חיפה.


מנחם. תג מחיר גבוה שמרחיק אותו מהבירה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי