צפו: ניצן הדף פנדל וקונטה נפצע ב-0:0 של בית"ר עם פאפוס

מקס גרצ'קין
מקס גרצ'קין | דוברות בית"ר ירושלים

הצהובים-שחורים חתמו את מחנה האימונים בפולין עם תיקו נגד הקפריסאים. רגע מדאיג נרשם כשרוני לוי נאלץ להחליף את המגן הצרפתי בשלב מוקד. השוער הדף בעיטת עונשין מ-11 מטר במהלך המחצית השנייה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה היום (ראשון) את משחק ההכנה האחרון שלה במחנה האימונים בפולין, בו נפרדה בתיקו 0:0 נגד פאפוס הקפריסאית. במהלך המחצית השנייה, הקבוצה הישראלית ניצלה מספיגה לאחר שאיתמר ניצן עצר פנדל של היריבה. רגע מדאיג נרשם בשלב מוקדם בהתמודדות לאחר שאנטואן קונטה נפצע והוחלף. חניכיו של רוני לוי רשמו ניצחונות בשני המשחקים הקודמים במחנה: 1:4 נגד ביטוביה ביטוב הפולנית ו-1:3 נגד אומוניה ניקוסיה מקפריסין.

מהלך המשחק
הצהובים-שחורים שלטו בקצב המשחק בפתיחת המחצית הראשונה, ולאחר 20 דקות של כדורגל במזג אוויר סגרירי, הצוות המקצועי בראשותו של רוני לוי נאלץ להחליף את אנטואן קונטה, שירד מהמגרש בעקבות פציעה. לאחר מכן, פערי האיכות המשיכו לבלוט, דבר שהתבטא במצבים טובים שהגיעו אליהם אנתוני וארן ומיכאל אוחנה, כשהאחרון פגש את את עמוד השער. על סף הירידה להפסקה לוי גרסיה ניסה להכניע את השוער היריב, אך בעט חלש וקבע כי המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

הדומיננטיות של הירושלמים המשיכה גם במחצית השנייה, אך שי קונסטנטין איבד מעט ריכוז בדקה ה-56 ומעד על שחקן יריב. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אך למזלה של בית"ר, הביצוע של כדור עונשין לא היה טוב, ואיתמר ניצן הצליח לקלוט את הבעיטה. פרדי פלומיין ניסה למצוא את הרשת מזווית קשה מאוד בדקה ה-79, אך מצא את השוער מולו מוכן. ניצן הצליח להציל את בית"ר פעם נוספת מספיגה עמוק בתוך תוספת הזמן, וקבע את תוצאת המשחק. 0:0 בסיום.

גדי קינדה היום נגד בתיקו המאופס נגד פאפוס (דוברות בית
גדי קינדה היום נגד בתיקו המאופס נגד פאפוס (דוברות בית"ר ירושלים)
החבורה של רוני לוי הייתה דומיננטית בכל דקות המשחק (דוברות בית
החבורה של רוני לוי הייתה דומיננטית בכל דקות המשחק (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי