איביץ': "מאמין שאנחנו חזקים מספיק כדי לעבור שלב"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מכבי ת"א מאיצה את ההכנות לקראת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות נגד קלוז': "קבוצה איכותית עם ניסיון רב במפעלים אירופיים", החמיא המאמן. ייני עדיין בספק, ג'ראלדס ערך אימון בכורה: "נרגש לשחק בצ'מפיונס"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תגביר הערב (שני) את קצב ההכנות ותערוך אימון אחרון בארץ לקראת ההמראה מחר בבוקר למשחק החוץ נגד קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (רביעי, החל מ-20:55 בשידור ישיר בספורט1).


במהלך היום יפרסם המאמן ולדימיר איביץ' את רשימת השחקנים שתצא למשחק, כאשר כבר עתה ברור שעומר אצילי ואנריק סבוריט הפצועים לא יהיו חלק מהסגל, כמו גם אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' שנמצאים בהליכי שיקום מפציעותיהם. הקפטן שרן ייני, שנפצע בשריר התאומים, במשחק אלוף האלופים בשבת, זכה למנוחה אתמול ולא התאמן, כך שרק היום תתברר חומרת פציעתו ואיביץ' יידע אם הקפטן שלו יעמוד לרשותו למשחק ברומניה.


"ביום רביעי מצפה לנו משחק חשוב, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות", אמר המאמן איביץ' לקראת המשחק נגד קלוז', "אנחנו פוגשים קבוצה איכותית מאוד. זה יהיה משחק ראשון מתוך שניים, ואנחנו צריכים להתכונן לקראת יריב חזק מאוד למשחק של 90-95 דקות, ונהיה חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום של המשחק הזה"


"קלוז' שזכתה באליפות ברומניה, היא קבוצה חזקה מאוד", הוסיף מאמן הצהובים, "עם ניסיון רב במפעלים אירופיים, עם הרבה שחקנים מנוסים וזה אומר שנהיה חייבים להיות מוכנים. נצטרך להסביר לשחקנים בדיוק מה אנחנו רוצים מהם ולעבור על כל פרט ופרט שנרצה מהשחקנים, לקראת המשחק הזה, כדי לבוא לשם ולנצח. אני מאמין שאנחנו חזקים מספיק כדי לעבור את השלב הזה".







ייני ואיביץ'. קפטן הצהובים ינסה לשוב לאימונים (אריאל שלום)


אתמול גם השלימה מכבי תל אביב באופן רשמי את צירופו של המגן הימני הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדס, שחתם לעונה אחת כמושאל מספורטינג ליסבון הפורטוגלית. הצהובים סיכמו על מחיר השאלה של 150 אלף יורו וקיבלו אופציה לרכישתו של ג'ראלדס בסיום העונה. הפורטוגלי, שעבר בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות ואף הספיק לערוך אימון בכורה במדים הצהובים, צפוי להשתכר כ-400 אלף יורו לעונה. עם החתמתו של ג'ראלדס, שמיועד להתחרות עם מאור קנדיל בעמדת המגן הימני, יציגו הצהובים ארבעה זרים בחוליית ההגנה, יחד עם השוער היווני אנדראס יאניוטיס, הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור והמגן הספרדי אנריק סבוריט.


ג'ראלדס, שהרשים את אנשי הצוות המקצועי, שיחק בעונה שעברה 35 משחקים במדי ספורטינג חיחון הספרדית, לצידו של ניק בלקמן שחתם בקבוצה בשבוע שעבר. במכבי מאמינים שהאיכויות ההתקפיות של המגן, שמזכירות את סבוריט, המגן השמאלי, יעניקו לקבוצה עוד כוח התקפי גם מהאגף הימני. ג'ארלדס יכול לשחק גם בעמדת הבלם הימני, אם איביץ' יחליט על מערך של שלושה בלמים. הצהובים צפויים להוסיף אותו לרשימת הסגל שנשלחה לאופ"א לקראת צמד המשחקים מול קלוז' וייתכן שהוא יתלבש כבר למשחק החוץ ברביעי.



ג'ראלדס לראשונה במדי הקבוצה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


"מהרגע שידעתי שמכבי רוצים אותי, התחלתי לחקור קצת על הקבוצה", סיפר ג'ראלדס בראיון לאתר הרשמי של המועדון, "אני יודע שזה המועדון הגדול בישראל, עם הרבה אוהדים ושהקבוצה זכתה בעונה שעברה באליפות ושלשום בתואר אלוף האלופים. שיחקתי עם ניק בעונה שעברה ושוחחתי איתו על העיר והמועדון. שוחחתי גם עם הבלם ז'אן סילבן באבין, ששיחק כאן בקבוצה, שיחקתי גם איתו, הוא בחור נחמד מאוד ושחקן טוב. אני שחקן מהיר, וכמובן שאני צריך להגן טוב ואני אוהב לתקוף בכל פעם שיש לי הזדמנות לעלות, אני אוהב את זה ואוהב לעזור לקבוצה לתקוף. אני נלחם על כל כדור, כאילו שזה הכדור האחרון, ואני הולך לתת הכל, כדי לעזור המועדון".


לקראת המשחקים במוקדמות ליגת האלופות הוסיף המגן: "ליגת האלופות, זה המפעל הכי גדול באירופה עבור הקבוצות. יש לנו עכשיו שני משחקים חשובים, וחשוב עבורנו לעבור לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות. כל שחקן רוצה לשחק במפעל הזה, אני מעולם לא שיחקתי בליגת האלופות, רק במשחקי הליגה האירופית, כך שאני נרגש לשחק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי