דידייה קוגבנייה חתם בהפועל חדרה: "שמח לחזור לליגת העל"

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | הפועל חדרה

הטוגולזי יהיה הזר הרביעי של הקבוצה מהשרון, שממשיכה להתחזק. השחקן עצמו אמר לאחר החתימה: "אני נמצא עם השחקנים והצוות כבר כמה ימים ומבין את הקסם של הקבוצה הזו". במועדון מחכים לגורפינקל ממכבי חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה להתחזק לקראת עונת 2019/20 והערב הערב (שני) חתם בקבוצה מהשרון דידייה קוגבנייה, שיהיה הזר הרביעי של אורי גוטמן. הטוגולזי בן ה-24, שזכור כמי שכיכב בעלייה של מכבי נתניה לליגת העל, שיחק בחצי העונה האחרונה בדלה גורי הגיאורגית, במדיה כבש ארבע שערים.

קוגבנייה אמר לאחר החתימה: "הגעתי למקום מצוין. אני נמצא עם השחקנים והצוות כבר כמה ימים ומבין את הקסם של הקבוצה הזו. אני שמח לחזור לשחק בליגה בישראל ומחכה כבר שזה יתחיל. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה וקורא לכל האוהדים להגיע כבר בגביע הטוטו מול קרית שמונה".

הטוגולזי, שהצטרף למחנה האימונים של חדרה בבולגריה ביום שישי האחרון, שיחק בין היתר גם בבית"ר תל אביב-רמלה, מ.ס אשדוד, קריית גת, וכאמור במכבי נתניה.


שב לישראל. דידייה קוגבנייה (הפועל חדרה)

כעת במועדון ממשיכים בחיפוש אחר בלם ובין המועמדים העיקריים נמצא האיטלקי אדוארדו לאנצ'יני. עמדה נוספת שמטרידה את הצוות המקצועי היא המגן השמאלי, ובחדרה רוצים לראות את יהב גורפינקל מושאל לעונה נוספת ממכבי חיפה.

בחדרה סיפרו כי מאמן הירוקים מרקו בלבול הבטיח תשובה סופית לאחר 'משחק האירופאיות' נגד הפועל באר שבע שנערך אתמול וכעת ישוחח היועץ המקצועי של חדרה אורן גולן עם אנשי המועדון הירוק בכדי לקדם את עסקת ההשאלה עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי