מכבי חיפה המריאה לצרפת: "רוצים לחזור עם סיכוי לסמי עופר"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

הירוקים יצאו למשחק הראשון בשטרסבורג:"יודעים שזה סיפור שונה לגמרי מהמפגשים אבל מאמינים בעצמנו", אמר הקפטן נטע לביא, בלבול יתרגל בלבול את ההרכב לקראת המשחק, התלבטות בעמדות החלוץ והמגן השמאלי

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)

מכבי חיפה המריאה הבוקר (שלישי) לצרפת לקראת המשחק הראשון של השני בליגה האירופית כאשר תתארח אצל שטרסבורג. הירוקים אומנם ניצחו בשלב הראשון את מורה הסלובנית בשני משחקים, אבל במועדון מבינים כי כעת עומדת לפניהם יריבה הרבה יותר קשה כאשר ישנו צפי לאצטדיון כמעט מלא בצרפת. "אנחנו רוצים לחזור עם סיכוי לסמי עופר" אמרו בחיפה.

אתמול ערכה מכבי חיפה אימון אחרון בישראל כאשר חלק גדול מהשחקנים – בעיקר אלו שהשתתפו במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע – ערכו אימון קל ולכן רק הערב יתרגל המאמן מרקו בלבול את ההרכב שמסתמן שיפתח במשחק.

נראה כי המאמן לא יבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח בסלובניה בחמישי האחרון כאשר הנטייה לשחק בשיטה הגנתית יותר, ולכן לא מן הנמנע שרז מאיר יפתח כמגן שמאלי על חשבונו של איקוום אוטין.


עשוי לחזור להרכב על חשבונו של איקוום אוטין. רז מאיר (מאור אלקסלסי)

התלבטות נוספת היא אם להמשיך ולתת את הקרדיט למוחמד עוואד שהרשים בשני המשחקים הראשונים או להציב במקומו שחקן נוסף במרכז השדה. בדומה לטיסה לסלובניה גם הפעם יצאו הירוקים עם הסגל הרחב כאשר הסגל הסופי למשחק הקרוב ייקבע לאחר האימון הערב. השוער האמריקאי, ג'וש כהן, שחתם אתמול רשמית יירשם למשחק במקומו של עומרי גלזר שהושאל לנס ציונה.

קפטן הקבוצה, נטע לביא, אמר עם ההמראה: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה מליגה חזקה מאוד. אנחנו יודעים שזה סיפור שונה לגמרי מהמפגשים מול מורה אבל מאמינים בעצמנו. נבוא לשחק את המשחק שלנו במטרה לחזור עם תוצאה טובה לארץ".


נטע לביא. יודע שמדובר הפעם בסיפור שונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי