הפועל חיפה חזרה לישראל ללא תמאש, בקבוצה רוצים מחליף

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

ביום שבת תפתח הקבוצה של סילבס את העונה במשחק נגד נתניה בגביע הטוטו, ובמועדון לוחצים על הבעלים לשים סוף לסאגה. שחקנים שתמכו בבלם, שינו את דעתם: "ההתעסקות רק בו מפריעה לנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה לפנות בוקר (רביעי) ממחנה האימונים ברומניה עם לא מעט סימני שאלה, הוגדול שבהם: סאגת גבריאל תמאש. הבלם, שביקש מהקבוצה לעזוב, בחר שלא לחזור לישראל והוא נותר ברומניה. תמאש דיבר אתמול עם מספר שחקנים ואמר להם: "אני לא חוזר לקבוצה". כפי שנודע לספורט1, חלק גדול מהשחקנים שמאוד רצו לראות אותו נשאר על אף עבירות המשמעת – טוענים כי הבעלים יואב כץ חייב לשים סוף לפרשה.

אחד השחקנים אמר: "נראה שמתעסקים רק בו, וזה מפריע לכולנו". גם בצוות המקצועי ובראשם המאמן חיים סילבס, כבר הבהירו כי ברצונם למצוא בלם אחר במקומו של הרומני, כאשר שמו של שיר צדק עלה כמועמד, והבעלים אף אישר את הדברים. סילבס יבקש כי הבלם החדש יגיע מהר ככל שניתן כאשר כבר בשבת הקרובה תצא חיפה למשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו מול מכבי נתניה.

במועדון אומנם הביעו שביעות רצון מהמחנה עצמו והגיבוש של השחקנים כאשר מהראן לאלה זכה לרוב המחמאות, אבל בקבוצה מבינים כי מעבר לבעיה סביב תמאש ישנו צורך להתחזק בעמדת המגן השמאלי וגם מחכים להגעתו של אמרי וולשמן שיצטרף רק בתחילת אוגוסט. "ידענו שיהיו לנו מעט חיסורים והכל נלקח בחשבון" אמרו בקבוצה.


הפועל חיפה המתחדשת. ביום שבת העונה מתחילה העונה (מאור אלקסלסי)

כץ עצמו שהיה עם הקבוצה ברומניה, חזר לארה"ב ואמור לקבל החלטה סופית עד סוף השבוע לגבי תמאש. כפי שפרסמנו אז הבעלים עשוי לדרוש פיצוי עבור עזיבתו של השחקן במיוחד לאור הדיבורים כי סיכם את תנאיו בקבוצה הרומנית אסטרא ג'ורג'יו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי