חוגג נפגש עם לה פמיליה: "הגענו להבנות, זה הזמן להתאחד"

משה חוגג, אלי אוחנה
משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים נפגש עם ראש הארגון, שצפוי להוציא הודעה משלו בהמשך. בית"ר בתגובה: "ההבנות יאפשרו לקבוצה פתיחת עונה שקטה". הקבוצה תשוב להתאמן, נציגו של ז'אורז'יניו ייפגש עם אלי אוחנה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נפגש הלילה (בין רביעי לחמישי) עם נציגי ארגון לה פמיליה. בבית"ר אישרו הבוקר כי הצדדים קיימו שיחה ברוח טובה והגיעו להבנות. על פי גורמים שנכחו בשיחה, חוגג הודיע לראשי לה פמיליה כי הוא דורש הודעה עם מסר ברור לפיה הם יילחמו בגזענות ויאפשר להביא כל שחקן לבית"ר ירושלים. לא ברור האם תצא הודעה כזאת, אך הצדדים טוענים כי בסיום השיחה הם הגיעו להבנות.


"לאחר שיחה כנה ודו שיח ארוך, הגיעו הצדדים להבנות שיאפשרו לקבוצה פתיחת עונה שקטה מחוץ למגרש", נמסר מהמועדון. "כל זאת במטרה לתת לשחקנים ולמערכת את הדחיפה המירבית. עכשיו זה הזמן להתאחד". הארגון צפוי להוציא הודעה משלו בקרוב. חוגג עצמו התראיין אתמול בארה"ב ודיבר כנגד הארגון, והערב הוא יערוך מסיבת עיתונאים ובה ימסור הצהרה בנושא לתקשורת.


במהלך השיחה הביע חוגג את זעמו על ההתנהלות של חלק מהאוהדים כלפי עלי מוחמד, וציין כי הארגון לא גינה את האירוע אחרי אימון הפתיחה. חוגג מתכוון להוציא הודעה משלו בתחילת השבוע. בלה פמיליה ציינו את התנהלות רוב האוהדים שפתחו בקמפיין נרחב ברשת.



טיירה. יהיה חייב לעזוב (דני מרון)
טיירה. יהיה חייב לעזוב (דני מרון)


כפי שפרסמנו, בית"ר עושה מאמצים לקדם השבוע את העברת ז'אורז'יניו ואפונסו טיירה. נציגו של הראשון, איתן מזרחי, ייפגש עם אלי אוחנה. לטיירה, כזכור, הובהר כי עליו למצוא קבוצה, אחרת יעזוב תמורת פיצוי או שכרטיס השחקן שלו יוקפא. בבית"ר מאמינים כי יגיעו איתו להבנות בקרוב.


הקבוצה תחזור להתאמן הבוקר. טל בן חיים יגביר את קצב האימונים. עידן ורד עדיין לא מורשה לחזור לאימונים וזקוק לטיפולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי