מהראן לאלה חתם לשנה בהפועל חיפה, אלי בבייב מועמד

אלי בבייב
אלי בבייב | פייסבוק

הקשר עשוי לחזור לישראל לאחר עונה בסומגייט, בקבוצה של חיים סילבס שרוצה לחזק את מרכז השדה הביעו התעניינות. החלוץ הוותיק חזר אחרי השעייה של שנתיים. במועדון מאמינים כי כץ יסיים את סאגת תמאש עד סוף השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (חמישי) לאימונים, ותגביר את הקצב לקראת המשחק הראשון של העונה נגד מכבי נתניה בשבת במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. עד אז, מעוניינים במועדון האדום לסיים את הסאגה סביב הבלם הרומני גבריאל תמאש. מי שצפוי לקבל את ההחלטה הסופית הוא יואב כץ, שנמצא כרגע בארה"ב, ובמועדון בטוחים כי זאת תהיה פרידה מהשחקן כאשר כץ מעוניין בפיצוי כספי עבור העזיבה. תמאש אומנם ציין בשיחה האחרונה בין השניים כי הוא רוצה לעזוב בצורה מכובדת, אבל נראה כי בחיפה לא יוותרו על פיצוי.

בכל מקרה, בצוות המקצועי כבר החלו לבחון אופציות חלופיות ואחד המועמדים העיקריים הוא בלמה המנודה של הפועל באר שבע שיר צדק. האחרון מחזיק בחוזה גבוה בבירת הנגב, ובחיפה הבהירו כי יצטרך להתפשר או להגיע להסדר עם אלונה ברקת. בנוסף, בחיפה גם בוחנים אופציות של בלם זר כאשר ללא תמאש יש לחיפה שלושה זרים: השוער יסמין בוריץ', קווין טאפוקו והחלוץ אמרי וולשמן שיצטרף לקבוצה רק בשבוע הבא.

מעבר לכך, בחיפה רוצים להתחזק במרכז השדה ואחד המועמדים הוא הקשר אלי בבייב. בבייב בן ה-28 שיחק בעבר בהפועל רעננה ובקיץ שעבר חתם בקבוצת סומגייט מאזרביג'אן. למרות עונה מוצלחת בקבוצה האזרית, הקשר הביע לאחרונה את רצונו לשוב לישראל בגלל משפחתו ולא מן הנמנע כי יצטרף לקבוצה של חיים סילבס. בחיפה אישרו את מועמדותו, כאשר בתחילה רצו להתחזק בקשר מכבי תל אביב אליאל פרץ, אבל זה חתם בחדרה.

לאלה.
לאלה. "מחכה לחזור ולפגוש את האוהדים ששלחו לי הודעות תמיכה" (מאור אלקסלסי)

בינתיים, החלוץ הוותיק מהראן לאלה חתם היום בקבוצה אחרי הפסקה בת שנתיים. לאלה אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל חיפה, שהיא הבית השני שלי. לאורך כל התקופה שמרתי על קשר עם אנשי המועדון והחברים שלי השחקנים. אני בראש ובראשונה רוצה להודות לבעלים יואב כץ שהאמין בי וחיזק אותי בימים הלא קלים שעברתי ונתן את הרוח הגבית לחזרה למועדון. תודה למאמן חיים סילבס ולצוות המקצועי על האמון בי והביטחון שהם נותנים לי. אני מחכה כבר לחזור למגרשים ולפגוש את האוהדים ששלחו לי הודעות אהבה ותמיכה, ואני רוצה להחזיר להם בגדול על כל האהבה הזאת".

הבעלים יואב כץ: "אני שמח שמהראן חזר הביתה, במיוחד אחרי התקופה הלא פשוטה שעברה עליו. מהראן הוא בשר מבשרה של הפועל חיפה והוא יעזור לנו רבות בעונה הקרובה". לאלה כבש 41 שערים בהפועל חיפה, מועדון נעוריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי