"אלי גוטמן אוהד שרוף של חדרה ונותן טיפים, גאים בזה"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

אורן גולן, המנהל המקצועי, התראיין ב-103FM וסיפר על סיוע מאביו של המאמן: "אין לנו מה להתבייש או להיעלב, בסוף אורי עומד על הקווים". וגם: שיתוף הפעולה עם מכבי ת"א, האקס-פקטור לעונה הקרובה ועל התקציב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אורן גולן, מנהלה המקצועי של הפועל חדרה, עלה הערב (שני) לשידור בתכנית הספורט ב-103FM, ביום שאחרי ההפסד 2:1 להפועל קריית שמונה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

גולן נשאל תחילה על האפשרות לקבל שחקנים בהשאלה ממכבי ת"א: "יש לנו 5-6 שחקנים פצועים שצריכים לחזור בשבועות הקרובים, אז ראיתם 50 אחוז מאיתנו. לגבי אילון אלמוג, אתם מכירים מישהו שלא רוצה שחקן כמוהו? לקחנו ממכבי ת"א שוער נהדר עם עתיד גדול, יש לנו בעלות משותפת עם מכבי ת"א על אליאל פרץ והיחסים שלנו איתם נהדרים".

על מעורבתו של אלי גוטמן, שבנו אורי מאמן הוא המאמן: "אלי אוהב את הבן שלו ואוהד שרוף של הפועל חדרה. אלה עובדות שאי אפשר להתווכח איתן. הוא הפך להיות אוהד שרוף, ברור. בסוף הפוקוס הוא על אורי, זה שאלי בא ונותן מעצמו וגם נותן טיפים ומלמד, זו לא בושה. הפועל חדרה גאה בזה, היא לא צריכה להיעלב או להתבייש. מה רע?".


אילון אלמוג. "מכירים מישהו שלא רוצה שחקן כמוהו? (דני מרון)

הבחירה באורי גוטמן: "הפועל חדרה לא יכולה להתחרות עם מועדונים גדולים וגם לא בינוניים ברמות השכר שמשלמים למאמנים. לכן אנחנו חושבים מחוץ לקופסה. לקחנו בחור שהיה עוזר מאמן ולא מאמן ראשי, אבל התחנך שלוש שנים אצל יוסי אבוקסיס וגם ינק כדורגל מהבית וימים יגידו אם עשינו נכון. אני מאמין שכן".


האקס-פקטור של חדרה העונה:
"אני חושב שהבלם שהבאנו מקבוצת המילואים של מונאקו הוא הדבר הבא. אין לי סקאוטים, יש סוכנים ששולחים קלטות, מסתכלים, יושבים. חד משמעית שהוא יכול לעניין בעתיד את מכבי ת"א, אתם תשפטו אותו בשבועות הקרובים".

אחוזי ההצלחה של חדרה עם שחקנים זרים: "מה שטוב למכבי חיפה, לא טוב להפועל חדרה. מכבי חיפה לא תרשה לעצמה לקחת כישרון ענק בן 22. גם אוטין לא בא בשביל לשחק, הציעו לי אותו אחרי שבוע".


"חשבנו מחוץ לקופסה". אורי גוטמן (דני מרון)


המטרות בעונה הבאה
: "להישאר בליגה שנה שנייה ברציפות, לשחק כדורגל, לשתף צעירים ואולי להפתיע בגביע. רוצים ליהנות מכדורגל".

תקצב המועדון וקצב מכירת המנויים: "בעונה שעברה מכרנו 1,000 מנויים וגם היו גופים שעזרו לנו להגיע, מאמין שהשנה נעלה ב-10 אחוזים. 1,100 זה היעד, אבל היעד האמיתי הוא לסיים את השנה ללא גירעון כספי – כמו בשנה שעברה, שאותה אפילו סיימנו בפלוס כי מכרנו שחקנים. רק שאורי לא ישמע אותי, אבל אולי גם בינואר נמכור איזה שחקן. שכר השחקנים מגרד את החמישה מיליון שקלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי