ריאן: "מי שאומר שהוא לא רוצה לשחק במכבי חיפה, משקר"

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | מאור אלקסלסי

קשר קריית שמונה התראיין ל-103fm ודיבר על התקופה בירוק: "הייתי טוב ופתאום החליטו לשחרר שחקנים. הדלת תמיד תישאר פתוחה". בקבוצה שיבחו את הזרים אחרי הניצחון על חדרה, דגו: "הבאנו זרים מהרמות הגבוהות"

(גודל טקסט)
שביעות רצון בהפועל קריית שמונה לאחר הניצחון אתמול (ראשון) 1:2 על הפועל חדרה במחזור הראשון של גביע הטוטו. מי שזכה לרוב המחמאות הוא המאמן מסאי דגו, שעבורו זאת הייתה הופעת בכורה על הקווים במשחק רשמי כמאמן בקבוצה מליגת העל. "דגו הכין את הקבוצה בצורה מצוינת והצגנו מחצית ראשונה איכותית", אמרו במועדון לאחר המשחק.


הבעלים איזי שרצקי, שנכח במשחק, נכנס לאחר שריקת הסיום לחדר ההלבשה ושיבח את השחקנים. בין השאר גם שלושת הזרים החדשים זכו למחמאות, כאשר במועדון כבר התלוצצו סביב המכירה של ג'יימס אדניי שהיה הטוב במגרש. גם המגן הצעיר יובל לוין זכה לשבחים מראשי קריית שמונה. הקשר ג'ון רואיס שנפצע במהלך המחצית השנייה ייבדק, כאשר במועדון הצפוני חוששים כי מדובר בקרע בשריר הירך האחורי. הקשר סמואל בראון ספג מכה יבשה בברכו וצפוי לחזור לכשירות מלאה בקרוב.


מעבר למשחק עצמו, דגו ושרצקי דיברו על הרצון להתחזק בעמדת המגן הימני וגם לצרף חלוץ ישראלי נוסף במקומו של שמעון אבוחצירה שעזב בשבוע שעבר. דגו עצמו התייחס לכך ואמר: "אני מאוד מרוצה מהסגל שבנינו כאן. הבאנו זרים ששיחקו ברמות הגבוהות באירופה ונקווה שהם ישתלבו כמו שצריך כאן. אם נרגיש עד פתיחת הליגה שיש צורך בשחקן זה או אחר, נצרף בהתאם".



איזי שרצקי. שיבח את שחקניו בתום המשחק (ערן לוף)


בהמשך היום, איסמעיל ריאן התראיין לרדיו 103fm ודיבר על העבודה עם דגו, המטרות לעונה הקרובה וגם על התקופה במכבי חיפה. תחילה, הקשר נתן התייחסות לניצחון על הפועל חדרה: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות רגועים. בסך הכל מדובר משחק ראשון, בגביע הטוטו. צריך להמשיך לעבוד קשה ולבוא מוכנים לליגה, שהיא הדבר הכי חשוב".


על המאמן החדש:
"הוא מאמן צנוע שמבין הרבה כדורגל ואני אישית נהנה, כי הוא מקפיד מאוד על עבודה אישית עם שחקני התקפה. אני מאוד אוהב את זה".


האם הוא מרגיש שיוכל לפרוץ בקרית שמונה:
"כן, אני חושב שזה מקום טוב ובית חם. מי שעקב אחריי בשנה שעברה, ראה שהתחלתי תהליך בחצי השנה האחרונה. אני אמשיך לעבוד קשה ומקווה שתהיה לי עונה יותר טובה מהקודמת".


היעדים לעונה הקרובה: "זה לא נכון לצאת בהצהרות עכשיו. כל שנה אומרים כל מיני דברים. אם נתרכז ממשחק למשחק ונמשיך לעבוד קשה ונישאר צנועים, לאט לאט נוכל לבנות משהו חזק. אסור לחשוב על העתיד הרחוק כרגע".


התקופה במכבי חיפה והסיכוי שיחזור אליה:
"לא יודע בדיוק מה קרה שם. שיחקתי והייתי טוב, אבל פתאום הוחלט לשחרר שישה-שבעה שחקנים ואני הייתי אחד מהם. אני כרגע בקרית שמונה ואני מרוכז בהצלחה שלי שם. מכבי חיפה הייתה הבית שלי מגיל קטן ומי שאומר שהוא לא רוצה לחזור ולא אוהב את המקום, משקר. אני מאמין שאם אצליח בקרית שמונה, הדלת תישאר פתוחה. למרות מה שאומרים, מי שעובד קשה ויש לו מוטיבציה יכול להגיע רחוק שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי