רוני אוואט: "ג'קי בן זקן מעורב. לא אסתיר שהוא מבין בכדורגל"

רוני אוואט
רוני אוואט | לירון מולדובן‎

לאחר הניצחון 2:3 המרשים על הפועל תל אביב, מאמן מ.ס אשדוד התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למהפך המרשים: "לא מסתנוורים מזה". על יחסיו עם הבעלים: "תמיד טוב לשמוע עוד דעה ומחשבה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד החל אתמול (שלישי) את העונה עם ניצחון 2:3 מרשים על הפועל תל אביב, לאחר שהקבוצה כבר פיגרה בשני שערים עד שלב מאוחר של ההתמודדות. רוני אוואט, שמונה הקיץ בפעם השנייה למאמנה של הקבוצה הדרומית, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר לתחושות לאחר המהפך המרשים אמש, על הציפיות לעונה הקרובה ועל מעורבותו של בעלי המועדון, ג'קי בן זקן בהחלטותיו.

תחושות לאחר המשחק: "זה תמיד טוב לנצח במשחק הראשון של העונה, במיוחד אם אתה בפיגור של שני שערים. יחד עם זאת, אני יודע שאנחנו רחוקים לגמרי מהמקום שאני רוצה שנגיע אליו. אנחנו לא מסתנוורים ממה שהיה אתמול. זה בהחלט טוב לביטחון שלנו ולהמשכיות מסוף העונה הקודמת".

על הציפיות לעונה הקרובה: "אחת מהמטרות שלי, ואפשר לראות את זה ברכש, היא שנהיה קבוצה לגיטימית בליגת העל. אנחנו לא רוצים להיות קבוצה שנלחמת כל הזמן על מקומה. אני רוצים ליצור קבוצה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי. זה יהיה כיף לקהל, אולי פחות למאמן. בואו לא נשכח שהגיעו שחקנים טובים באמצע העונה שעברה, ועליהם הוספנו מספר שחקנים טובים".

ג'קי בן זקן.
ג'קי בן זקן. "הוא מבין בכדורגל. תמיד טוב לשמוע עוד דעה" (לירון מולדובן)

על הפיגור המוקדם נגד הפועל ת"א: "דברים כאלה קורים. חזרנו לא מזמן מחנה אימונים. צר לי שאיבדנו את רועי גורדנה בתחילת המשחק. אבל משמח אותי שמחליפו היה מהמצטיינים, זה מראה שעשינו בחירות טובות. אני חושב שאפשר לראות גם במשחק של גביע הטוטו את הרוח שאנחנו רוצים להנחיל במועדון. בשנה שעברה הקבוצה הבקיעה מעט מאוד שערים ואנחנו רוצים לשפר את זה"

על היחסים עם בעלי המועדון, ג'קי בן זקן: "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה – בן זקן לא נמצא במהלך השבוע במועדון ובאימונים. יש לנו צוות מקצועי ואיתו אנחנו מרכיבים את הכל. בן זקן מעודכן בכל דבר שקורה, ומן הסתם הוא מעורב. זה תמיד טוב לשמוע עוד דעה ועוד מחשבה. הוא מבין כדורגל ואני לא מתכוון להסתיר את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי