היקה הרשים, סעיף בחוזהו עשוי להאריך את ההתקשרות

יחמיר היקה
יחמיר היקה | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע ש-15 שערים ובישולים במצטבר יובילו להישארות הקשר. ברדה אחרי כפ"ס: "קל לקטול אחרי משחק". אולסק טופל בבית חולים, כחלון על העומס: "מישהו צריך לבדוק את זה". רועי מרדכי חתם לשלוש שנים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שמרה אתמול (שבת) על מאזן מושלם במשחקי הבית עד כה בגביע הטוטו, הודות ל-0:1 על הפועל כפר סבא שגם סיפק משחק שני מתוך שלושה ללא ספיגה. בזכות הניצחון, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה השאירה לעצמה סיכוי להעפיל מהמקום הראשון בבית, שמקנה השתתפות בחצי גמר המפעל.

עם זאת, היהלומים לא הבריקו ואף לא היו רחוקים מלספוג את שער השיוויון, אך בקבוצה מדגישים שמדובר בשלב מוקדם של העונה ועוד ייקח זמן לקבוצה להתחבר. "מכבי נתניה תהיה קבוצה מלהיבה, ואני מקווה שגם הרבה יותר רעה משנה שעברה", הדגיש בסיום ברדה, אחד משני המאמנים.

"אנחנו עדיין לא מחוברים" הודו בנתניה, אך מנגד ניסו לשמור על אופטימיות, "עשינו הרבה דברים יפים, והיינו צריכים לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה" אמרו. "אנחנו מבינים שהשנה בליגה הזאת כל משחק יהיה קשה. עשינו שני ניצחונות בבית וזה כבר מצוין. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ונהיה חזקים".

מי שזכה למחמאות ורושם פתיחת עונה טובה הוא הקשר האלבני יחמיר היקה, שלאחר סיום עונה טוב, ממשיך במגמה ונראה כשחקן הבולט של היהלומים עד כה. "לפעמים קל לנו מהר להכתיר כתרים ומצד שני לקטול אחרי משחק או שניים" התייחס ברדה לאלבני. "היקה עבד מאוד קשה. הוא חזר מהפגרה בצורה מצוינת, עבד על הגוף שלו והגיע רענן. קפטן נבחרת אלבניה עם המון ניסיון ואנחנו מאוד מרוצים ממנו".

לספורט1 נודע, שלהיקה, שמחזיק בחוזה עד תום העונה, סעיף בו אם יגיע למספר של 15 שערים ובישולים במצטבר בליגה, חוזהו יוארך אוטומטית – ובקצב הזה מעניין יהיה לראות אם הדבר אכן יקרה.


היקה ובצ'יראי. לאלבני סעיף מיוחד בחוזהו שעשוי להוביל להארכתו (אריאל שלום)

מי שעוד זכה למחמאות הוא הקשר הצעיר רוי קורין, שעוד לא מלאו לו 17, וכבר השתלב במחנה האימונים וזכה לדקות משחק לא מעטות, כשגם אתמול הוא שיחק קרוב לחצי שעה והותיר רושם חיובי. "רוי קורין קיבל חצי שעה ואני לא חושב שת.ז. משחקת בכדורגל", סיפר ברדה על הקשר.

שחקן צעיר נוסף שהצטרף לקבוצת הנוער הוא החלוץ רועי מרדכי. השחקן בן ה-18 השתייך למכבי חיפה, כאשר בחצי העונה האחרונה הושאל להפועל רעננה והוא חתם היום על חוזה לשלוש עונות בקבוצה מעיר היהלומים. מרדכי, שכבש שלושה שערים במדי רעננה החל מחודש ינואר, השלים את המעבר באמצעות סוכנו, אדם קידן.

כישרון מבטיח הצטרף לנתניה. רועי מרדכי במעמד החתימה (ספורט1)
כישרון מבטיח הצטרף לנתניה. רועי מרדכי במעמד החתימה. (ספורט1)

מי שלא שותף במשחק היה הקשר ניקו אולסק, שלא נכלל בסגל מכיוון שחש ברע לפני המשחק ואף פונה לבית החולים להמשך טיפול, אך לאחר סדרת בדיקות, נמסר לקשר שמדובר בשפעת קלה.

"היו קטעים טובים ופחות טובים במשחק" סיכם הקפטן השני, ויקי כחלון. "נעבוד על מה שצריך לשפר, אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר, אבל זה מתחיל להיראות טוב ויראה עוד יותר טוב. עשרים הדקות האחרונות היו פחות טובות. אין לי ספק שזה יתוקן".


כחלון. "זה מתחיל להיראות יותר טוב" (אריאל שלום)

על המטרות האישיות: "יש לי הרבה ציפיות מעצמי לעונה. דבר ראשון כקבוצה שנראה יותר טוב ובאופן אישי להמשיך את היכולת מהעונות הקודמות ולתת שערים ובישולים וגם מבחינה הגנתית".

המטרות הקבוצתיות: "קפיצת מדרגה של נתניה? זה תהליך. אני פה ארבע שנים. התחלנו ממקום אחר לגמרי וכשזה נתפס כולם ראו שזה נתפס".

העומס: "כמות המשחקים שלנו היא מטורפת ומישהו צריך לבדוק את זה אבל אנחנו לא מתעסקים בזה אלא רק באיך להגיע הכי מוכנים ולעשות את העבודה שלנו, לא משנה כמה משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי