יואב כץ הבהיר: "לא נשלם פרוטה אחת במקום תמאש"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה סירב לכסות את חובו של הרומני והדגיש: "רק לאחר שהעניינים יתבהרו, הוא יוכל לעבור ולשחק בקבוצתו החדשה". וולשמן התאמן ויכלל בסגל לקראת כ"ס, שוקרני "המנודה" במו"מ מתקדם עם הפועל נוף הגליל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מתקשים לעכל את ההתפתחויות בעניינו של גבריאל תמאש. כפי שפרסמנו ביום ראשון, עו"ד שאולי כהן הגיש צו עיקול על מעברו של הבלם מהפועל חיפה לאסטרה ג'ורג'יו, זאת מכיוון שהרומני לא שילם עבור שירותיהם של נציגיו בפרשת הנהיגה בשכרות. בחיפה טענו כי תמאש התחייב לשלם באופן עצמאי ולאחר שלא עשה זאת, הצוות המשפטי ביקש שהתשלום יתבצע גם דרך המועדון.

הבעלים יואב כץ שלח מסר ברור בנושא: "עוד לא קיבלנו את תשלום הפיצוי מהמועדון הרומני וגם לא נשלם פרוטה אחת במקום תמאש. רק כאשר כל העניינים יתבהרו, יוכל השחקן לעבור ולשחק בקבוצתו החדשה".

סוגיה אחרת שמעיבה לאחרונה על הקבוצה היא זו של "המנודים" חן דילמוני ורועי שוקרני. השניים ממשיכים להתאמן בנפרד, אך נראה כי האחרון ימצא בקרוב קבוצה חדשה, שכן הוא נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל נוף הגליל. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא עידן שמש. רק הקיץ הפועל חיפה מימשה עליו את האופציה, אך לאור ריבוי החלוצים והחשש שלא יקבל דקות, חיים סילבס שוחח עמו ואישר לו לחפש קבוצה חדשה.

עדיין מהווה צרה להפועל חיפה. גבריאל תמאש (מאור אלקסלסי)
עדיין מהווה צרה להפועל חיפה. גבריאל תמאש (מאור אלקסלסי)

לאחר הניצחון על קריית שמונה, שהושג בהרכב חסר, בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון גדולה מהיכולת של הקבוצה ומקווים לראות שיפור נוסף כבר במשחק נגד הפועל כפר סבא, שייערך מחר (רביעי). הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן חיים סילבס אמנם לא תרגל הרכב אך נראה כי ימשיך בשיטת שלושת הבלמים ויבצע מספר שינויים בחלק הקדמי. מי שיחזור לסגל של החיפאים נגד כפר סבא הוא קווין טאפוקו, שספג כזכור כרטיס אדום בהפסד למכבי נתניה.

החלוץ אמרי וולשמן, שעבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, התאמן וייכלל לראשונה בסגל הקבוצה. בנוסף, אתמול נחת גם קשר הרכש פרנסיסקו ג'וניור, שעבר בדיקות רפואיות וערך סיור באצטדיון סמי עופר. 

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, גיא משפתי, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, גיא חדידה, גילי ורמוט (נס זמיר), אלמוג בוזגלו ומהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי