שחקן שנעקץ: "הפרשה הזו גדולה בהרבה ממה שחשבנו"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

לאחר שסאן מנחם הגיש תלונה במשטרה וטען כי סכום כספי נגנב מחשבון הבנק שלו, התברר כי גם רבים מחבריו נשדדו: "אני עד עכשיו לא מבין איך הכסף נעלם", סיפר אחד מהם

(גודל טקסט)

"משכו מחשבון הבנק של כל אחד מאיתנו סכום כספי כזה או אחר ופתאום גילינו שזה קרה לכמה שחקנים במקביל וצריך לבדוק אצל כולם", כך סיפר הערב (רביעי) אחד השחקנים שנעקצו ב'פרשת ההונאה'"אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק איך זה קרה. לא ידוע לנו האם מדובר בפעולה של אדם בודד או כנופיה. הנושא נמצא בטיפול המשטרה", הוסיף.

שחקן אחר סיפר כי לפני ימים ספורים הוא נכנס לאפליקציית ניהול חשבון הבנק שלו ולפתע גילה כי חסרים לו אלפי שקלים. אותו שחקן פנה במהרה לנציגי הבנק שהסבירו לו כי בוצעה 'משיכה' רגילה. "אני עד עכשיו לא מבין איך הכסף נעלם", תהה בשיחה עם ספורט1. "זה הזוי לגמרי. נראה שמדובר בפרשה הרבה יותר גדולה ממה שחשבנו – המשטרה והבנקים יצטרכו לתת על כך את דעת", הוסיף שחקן אחר.

כזכור, ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב הוגשה תלונה על ידי סאן מנחם ממכבי חיפה, לפיה אדם אחר התחזה אליו ומשך פעמיים כספים מחשבון הבנק שלו ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ככל הנראה מדובר במשיכת כספים באמצעות מכשיר הכספומט.

בעקבות התלונה, פתחה המשטרה בחקירה ובמהלכה יידרש הבנק ממנו נמשכו הכספים להוציא ליחידה החוקרת את תיעוד מצלמות האבטחה במקום ותיעוד מצלמות מכשיר משיכת המוזמנים וזאת כדי לנסות ולהתחקות אחר עקבותיו של המתחזה על מנת להביאו למעצר ולחקירה.

נציין כי מקרי שכפול כרטיסי אשראי הינם רבים ומוכרים ומידי פעם מצליחים המעורבים לשדרג את רמת התחכום שלהם, כי לא מן הנמנע שבמקרה הזה השתמשו בקורא שפתיים שהוצמד לאותו מכשיר שממנו נמשך כספו של מנחם. מעבר למנחם, נבדק החשד כי גם אוראל דגני, רז כהן, ניר לקס, רועי זיקרי, שחר הירש, דולב חזיזה ורז מאיר נעקצו.


היחיד שהגיש תלונה במשטרה עד כה. סאן מנחם (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי