שחקנים במכבי חיפה: "עוואד בכושר הכי טוב בחלק ההתקפי"

מוחמד עוואד מאוכזב
מוחמד עוואד מאוכזב | מאור אלקסלסי

החלוץ מרשים באימוני מכבי חיפה וזוכה לחיזוקים מחבריו, אחרי שבסוף העונה שעברה חל פיחות במעמדו. הנבחן בן חיים שוחרר, ההתמקדות כעת היא בצירוף קשר אחורי זר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשבועיים לפתיחת ליגת העל, מכבי חיפה עדיין רחוקה מלסיים את מסע הרכש ועושה ככל שביכולתה כדי להשלים את בניית הסגל ולהכינו ככל שניתן לפתיחת העונה. בהנהלה אמנם שבעי רצון מהחתמת הזרים יאניק ווילדסחוט וטיירון שרי שנחת בישראל ואמור לחתום רשמית מחר, אבל לקבוצה עוד יש מטרה לעמוד בה – החתמת קשר אחורי.

בתחילה מטרת הצוות המקצועי הייתה להתחזק בבלם, אבל לאור המשחקים באירופה נראה כי העדיפות תינתן לקשר, אלא אם צוות הסקאוטינג יאתר בלם איכותי שהקבוצה תוכל לעמוד ברכישתו מבחינה כלכלית. לפחות עד הימים האחרונים המועמד העיקרי היה הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק שקיוו להשאירו, אבל הצדדים לא מצליחים להגיע לסיכום. כפי שפרסמנו לראשונה ביום שישי, לאחרונה הסכים הקשר להצעת הירוקים, אבל דרש חוזה לשלוש שנים ואילו במועדון ממשיכים לעמוד על כך שהצעתם הינה לשנתיים בלבד.

בינתיים הקבוצה ממשיכה להתאמן ואתמול אף ערכה משחק אימון מול הפועל באקה אל גרבייה, בו ניצחה בתוצאה 0:3. מספר שחקנים זכו למנוחה כללית מצד המאמן מרקו בלבול, ביניהם השוער גיא חיימוב, הבלם רמי גרשון והחלוץ ירדן שועה. מי שבלט במשחק הזה ובכלל בולט מתחילת העונה הוא מוחמד עוואד, שאף זכה למחמאות מצד חבריו לקבוצה שאמרו: "הוא בכושר הטוב בחלק ההתקפי ואי אפשר להתעלם מזה". 


"אי אפשר להתעלם מכושרו": עוואד זוכה לשבחים (אודי ציטיאט)

מי שהתקשה להרשים את בלבול וכעת שוחרר הוא הבלם היהודי צרפתי ג'וליאן בן חיים, ששיחק בליגה השלישית בעונה שעברה ולא הרשים כלל את הצוות המקצועי שהחליט להיפרד ממנו לאחר כשבוע של מבחנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי