עומר דמארי נשאר: "לא ראיתי את עצמי משחק במקום אחר"

עומר דמארי
עומר דמארי | לירון מולדובן

הלחץ של אוהדי הפועל תל אביב עשה את שלו. האדומים נפגשו עם החלוץ ועם סוכנו והוא סיכם על חוזה חדש המוערך ב-60 אלף דולר לצד מענקים בהתאם לתפוקה שלו: "זה הבית שלי". ניסנוב: "מראש לא רצינו להיפרד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתום סאגה דרמטית שכללה הודעה על שחרורו ומחאה של אוהדי הקבוצה, עומר דמארי סיכם הערב (ראשון) על הישארותו בהפועל תל אביב. החלוץ וסוכנו נועדו עם ראשי האדומים ובין הצדדים סוכם על חוזה חדש המוערך ב-60 אלף דולר לעונה לצד מענקים בהתאם לתפוקה. 


"הפועל תל אביב זה הבית שלי ולא ראיתי את עצמי משחק בשום מקום אחר", אמר עומר דמארי הנרגש לאחר הסיכום. "חשוב לי להודות להנהלה, שלאורך כל הדרך נתנה לי להרגיש רצוי במועדון וכמובן לקהל, על האהבה והתמיכה האדירה שקיבלתי, זה לא מובן מאליו. התרגשתי מאוד. אני שמח שהגענו להבנות ומבטיח לעשות הכל בשביל לשמח אתכם בבלומפילד העונה".


הבעלים איציק ניסנוב מסר: "אני שמח שעומר דמארי נענה להצעתנו ובחר להמשיך ולשחק בהפועל תל אביב, חשוב להבהיר שמראש לא רצינו להיפרד – ולבסוף נמצא המתווה שעומר כן ימשיך. כולנו מאושרים שהוא איתנו ואני מקווה שיצליח לשחזר את היכולת שלו ולחזור להיות עומר שכולנו מכירים. יאללה הפועל".


הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן ניסו אביטן, בירך על המהלך ולאחר שיחתום רשמית, דמארי יהיה קפטן הפועל תל אביב לצדו של מאור בוזגלו שיהיה הקפטן הראשון כמחליפו של אוראל דגני. הקשר יענוד את הסרט החל מהמשחק מחר בגביע הטוטו נגד סקציה נס ציונה. 




לא ראה את עצמו משחק בשום מקום אחר. עומר דמארי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי