גורמים בנבחרת מסרו לירדן שועה: "לוקחים אותך בחשבון"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

חלוצה של מכבי חיפה שעושה שירות לאומי, עשוי להיות מוזמן ל-23 של הרצוג כבר בחודש הבא. הירוקים הציעו להפועל חדרה את אוטין, שמבוקש גם בנס ציונה. בלבול צפוי לערוך מספר שחרורים לקראת משחקי הליגה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשויה לשלוח נציג נוסף לנבחרת ישראל כבר בצמד המשחקים הקרוב נגד צפון מקדוניה וסלובניה. החלוץ ירדן שועה קיבל לאחרונה מסר מגורמים בנבחרת כי המאמן אנדי הרצוג עוקב אחריו ומעוניין לזמנו לנבחרת. אותם גורמים אמרו לחלוץ: "אתה נלקח בחשבון כבר למשחקים הקרובים".

שועה שהחל בפעילות השירות הלאומי קיבל את האישור המתאים להיות חלק מהנבחרת הלאומית. כזכור השחקן לא התגייס לצה"ל ולאחר הצטרפותו למכבי חיפה, פנה לנשיא יעקב שחר שסייע לו לערוך את השירות הלאומי בכפר גלים. החלוץ בן ה-20 עשוי להיאבק על המקום בסגל עם חשבונו של אקס מכבי חיפה שון וייסמן שפתח את העונה בצורה נהדרת במדי קבוצתו האוסטרית וולפסבורגר.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות לפתיחת הליגה ועוד לפני כן ישחקו במשחק הדירוג על המקום השביעי בגביע הטוטו כאשר יתארחו אצל מכבי נתניה. הפרס הכספי על המקום השביעי עומד על 300 אלף שקלים אבל עבור הירוקים מדובר בעוד משחק הכנה לקראת המחזור הראשון של ליגת העל נגד הפועל רעננה.


מרקו בלבול יבצע מספר שחרורים עד פתיחת הליגה (מאור אלקסלסי)

לקראת פתיחת הליגה, המאמן מרקו בלבול צפוי לבצע מספר שחרורים כאשר אחת ההתלבטויות היא בעמדת המגן השמאלי. בחדרה ביקשו לצרף בהשאלה את יהב גורפינקל, בעוד הירוקים הציעו דווקא את המגן הזר איקוום אוטין, שמבוקש גם בסקציה נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי