חדרה ירדה מגיא חדידה: "החלטנו לתת הזדמנות לצעירים"

גיא חדידה
גיא חדידה | אודי ציטיאט

ראשי המועדון הודיעו לנציגיו של קשר הפועל חיפה כי הם מוותרים על האפשרות לצרפו: "הצעירים מוכיחים שיפור ממשחק למשחק, נתחזק בעמדה מעט שונה", אישר לספורט1 היועץ המקצועי אורן גולן. מוחמד כליבאת מועמד

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה משוועים לשחקני רכש לקראת פתיחת ליגת העל בסוף השבוע הבא, אבל בינתיים לא מצליחה ההנהלה לחזק את קבוצתו של אורי גוטמן. במקביל להמתנה לשחרור שחקנים ממכבי תל אביב וממכבי חיפה, לאחרונה בחדרו בדקו את אופציית גיא חדידה מהפועל חיפה, אלא שלספורט1 נודע שגם אפשרות זו ירדה אתמול (שלישי) מהפרק.

חדרה גילתה התעניינות בחדידה וגם ערכה מספר שיחות בנושא עם אנשיו ועם אנשי הפועל חיפה, שהבהירו אתמול כי הם מוכנים למכור את הקשר תמורת כ-250 אלף שקל, מה שהוביל את חדרה להגיש הצעה נגדית לפיה יועברו 50 אחוז מהבעלות על השחקן, אך בסופו של דבר דווקא המועדון מהשרון הוא שבחר לוותר על העסקה במטרה לתת הזדמנות לשחקנים הצעירים של הקבוצה, שבלטו בניצחון 1:2 על הפועל חיפה ביום שני – ביניהם בן יוספי, אלון דרעי שכבש את שער הניצחון ודניאל סלומון שנכנס כמחליף והביא לשינוי.

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, אישר את הפרטים ואמר: "החלטנו לתת הזדמנות ממשית לשחקנים הצעירים שלנו, שמוכיחים לנו שיפור ממשחק למשחק. החלטנו שאנחנו רוצים להתחזק בעמדה מעט שונה ממה שמשחק חדידה". כאמור, בימים האחרונים בחדרה הביעו עניין דווקא בחיזוק החלק ההתקפי ושמו של אקס בני סכנין מוחמד כליבאת עלה. גם המגן הברזילאי, וונדרסון, מועמד להגיע, אבל זה יקרה רק אם חדרה לא תמצא מגן שמאלי ישראלי וזאת על מנת לשמור על המענק שמגיע ממנהלת הליגה בתנאי שהקבוצה רושמת רק חמישה זרים.


כליבאת. גם שמו עלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי