פציעתו של ניסו קפילוטו מדאיגה את אנשי הפועל חיפה

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

הבלם שנפגע בצלעות יעבור בדיקת אולטרסאונד. בן בסט מתקשה לחזור ליכולתו: "המבחן של עדן הוא לא עכשיו אלא בעוד חודש", הסבירו בקבוצה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שנוצחה על ידי הפועל חדרה, הפועל חיפה חזרה היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל רעננה (שבת ב-20:00), שיקבע מי מהקבוצות תסיים במקום ה-11 בגביע הטוטו וחשוב מכך – יהווה חזרה גנרלית לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

בשל חסרונם של גיא משפתי וניסו קפילוטו, בהפועל חיפה זיהו לא מעט חולשות במרכז ההגנה במהלך ההפסד להפועל חדרה. הראשון, שסבל ממחלה, צפוי להיות כשיר למשחק נגד רעננה ולגבי האחרון, שנפגע בצלעות מול הפועל כפר סבא, קיים חשש כי פציעתו חמורה משחשבו. קפילוטו, שלא התאמן כבר עשרה ימים, יעבור ביום שישי בדיקת אולטרסאונד על מנת לאבחן את חומרת הפציעה וקיימת אפשרות שהפועל חיפה תנסה לצרף בלם נוסף.

בהפועל חיפה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול רעננה, כאשר אחת המטרות היא לשלב את קשר הרכש פרנסיסקו ג'וניור שצפוי לקבל דקות. מי שטרם חזר להציג את היכולת שמאפיינת אותו הוא עדן בן בסט ובכרמל טוענים כי העובדה שהחלוץ כמעט לא שיחק בשנה האחרונה, היא זו שהובילה לירידה החדה בכושרו. "המבחן של עדן הוא לא עכשיו אלא בעוד חודש", הסבירו במועדון והבהירו כי החלוץ עוד יתרום לקבוצה במשחקי הליגה.


בהפועל חיפה מאמינים בו. עדן בן בסט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי