כפי שפורסם לראשונה: מתן בלטקסה הושאל לבני יהודה

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | בני יהודה תל אביב, רשמי

המגן השמאלי בן ה-23 שרשם עונה מוצלחת במדי מחזיקת הגביע בעונה שעברה, שוב כתום, עוד קודם לכן, האריך את חוזהו במכבי תל אביב. בן מנספורד: "עדיף לו שישחק, מחכים לו בקריית שלום בקיץ הבא"

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: לאחר שסיכם אתמול בבני יהודה לעונה אחת, היום (שני), הושלמה חזרתו של מתן בלטקסה (23) לבני יהודה. המגן השמאלי שהצטיין בעונה שעברה במדי קבוצתו של יוסי אבוקסיס וזכה איתה בגביע המדינה, הושאל ממכבי תל אביב לאחר שלא היה בתוכניות של ולדימיר איביץ' אך קודם לכן האריך את חוזהו עד 2021/22. המגן חתם לעונה אחת בשורות הכתומים באמצעות סוכנו גלעד קצב.

בלטקסה היה אחד המגנים הטובים בליגה בעונה שעברה. הוא כבש שני שערים ב-37 הופעות בכל המסגרות במדי בני יהודה. הוא החל את דרכו בהפועל פתח תקווה, שיחק איתה בליגת העל בעונת 2014/15, ירד איתה לליגה הלאומית וב-2016 נרכש על מכבי תל אביב ב-750 אלף שקלים. בעונת 2017/18 הושאל להפועל עכו.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאחר החתימה: "מתן עשה התקדמות יפה מאוד מאז הצטרף למכבי בקיץ 2017, ולכן היה חלק מסגל הקבוצה בקיץ ואף שיחק במשחק אלוף האלופים. כולנו מאמינים כי עדיף למתן להמשיך את ההתקדמות שלו ולשחק, ולכן יהיה חלק מבני יהודה גם העונה. מחכים לקבל את מתן בחזרה בקריית שלום בקיץ ומאחלים לו בהצלחה". במכבי העדיפו למכור את השחקן אך זה לא הסתדר ולכן השחקן הושאל שוב.


מתן בלטקסה במדי מכבי ת"א באלוף האלופים. יחזור לכתום של בני יהודה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי