"מכבי ת"א לא נראית טוב, זו עובדה. בית"ר תרוץ חזק עד הסוף"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

איציק קורנפיין, יו"ר ושוער הקבוצה מהבירה לשעבר, דיבר ב-103FM: "יש מומנטום חיובי". הפציעה של אוחנה: "כאב לי הלב, אבל חייבים להביא מחליף". וגם: הבעיות בהגנה, יכולתו של ניצן והניצחון על הפועל באר שבע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"מכבי תל אביב לא נראית נראית טוב, זו עובדה. גם הפועל באר שבע היא לא אותה קבוצה שהייתה שם לפני שנתיים-שלוש. לבית"ר ירושלים יש מומנטום חיובי עם דחיפה אדירה של הקהל והיא תרוץ העונה חזק עד הסוף". הדובר הוא איציק קורנפיין, יו"ר ושוער הקבוצה מהבירה לשעבר, שהתייחס הערב (שני) למצב החבורה של רוני לוי לאחר פציעתו של מיכאל אוחנה.

הפציעה של אוחנה: "זה בחלט יפגע בקבוצה, אבל אני לא חושב שזה משפיע על שאר השחקנים – הם מודעים לכך שזה חלק מהמקצוע ויש את הסיכון הזה של פציעות. כמובן שמיכאל הוא חבר שלהם לקבוצה וזה מאוד מצער. ברגע שראיתי שהוא דפק על הדשא, הבנתי ישר שמשהו לא טוב קרה וכאב לי הלב. הוא שחקן צעיר ונחוש שרק חזר מפציעה ארוכה וזה בהחלט לא קל לראות את זה".

מה בית"ר צריכה לעשות: "צריכים להביא לו מחליף. לפי ההתנהלות של המועדון בקיץ הנוכחי, אני חושב שהם לא יבאיו מישהו בלחץ אלא יחפשו בסבלנות אחר השחקן המתאים ביותר. צריך לזכור שיש גם שני זרים שלא נמצאים בתכניות. אני חושב שהם ינסו לראות בשבוע-שבועיים הקרובים איך הקבוצה תסתדר בלי מיכאל, אבל אין לי שבסופו של דבר יגיע מחליף. כרגע יש רק שני חלוצים בסגל (אזולאי ו-וארן), כך שעדיין צריך עוד מישהו שיביא מספרים בחלק הקדמי. בנו על אוחנה והוא היה השחקן המוביל בקבוצה. ברגע שהוא לא בתמונה, חייבים להביא מישהו שיביא ערך מוסף".


"ברגע שמיכאל לא בתמונה, חייבים להביא מישהו עם ערך מוסף" (דני מרון)

על הניצחון: "אם לא הייתי יודע שזה חצי גמר גביע הטוטו, הייתי חושב שמדובר במשחק פלייאוף עליון. ראינו כדורגל אגרסיבי ואיכותי עם שערים, כרטיסים אדומים ולצערי אפילו פציעות. גם בית"ר וגם ב"ש מוכנות לליגה. לבית"ר היה מספיק זמן להיערך מבחינת סגל השחקנים ובנו שם קבוצה מאוד מאוד מאוזנת".

הבעיות בהגנה: "עדיין חסר בלם ועכשיו, אחרי שאור זהבי הורחק, זה בא לידי ביטוי. אין לו מחליף בסגל והם יצטרכו לחזק את העמדה הזו. למרות זאת, בית"ר קבוצה תוססת עם שחקנים כמו קונטה, מוחמד, גרסיה ופלומיין שהם פשוט נהדרים. כמו שכבר אמרתי, אני חושב שבית"ר ירושלים תדבר חזק מאוד העונה".

על איתמר ניצן: "על סמך היכולת שלו בעונה האחרונה ומשחקי גביע הטוטו העונה, אני חושב שהוא ראוי להיות השוער של בית"ר ירושלים. הוא בטח לא החוליה החלשה החלשה ואשתקד הוא היה השחקן הטוב ביותר בקבוצה. ללא ספק הייתי משאיר אותו. בעונה שעברה חשבתי אחרת כי ההיסטוריה שלו הייתה קצת שונה, אבל הוא היה השוער הטוב בליגה ואין לבית"ר בעיה בעמדה הזו".


"השוער הטוב בליגה בעונה שעברה" (דני מרון)

על שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס: "בגלל העומס המנטלי, לשוערים – בטח אם הם זרים – לוקח קצת יותר זמן להשתלב ולהתאקלם. גם על ראיקוביץ' דיברו באותה צורה בשנה הראשונה שלו כאן. שוערים זרים צריכים יותר זמן התאקלמות מאשר שחקני שדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי