עיריית ת"א הודיעה: בלומפילד יהיה מוכן כמובטח

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | דני מרון

ההתרגשות בשיאה: חמישה ימים לפני משחק הליגה בין בני יהודה לקריית שמונה (ראשון ב-19:45, שידור ישיר בספורט4) שעשוי לחנוך את האצטדיון המפואר, כר הדשא, סימוני המגרש והשערים כבר מוכנים. צפו בסרטון

(גודל טקסט)
אצטדיון בלומפילד המחודש יהיה מוכן כמובטח, כך הכריזה היום (שלישי) עיריית תל אביב, שפרסמה במקביל סרטון טיימלאפס חגיגי המתעד את התקדמות פרויקט שיפוץ האצטדיון.


לפי הודעת העירייה, הדשא, סימוני המגרש והשערים כבר מוכנים ובלומפילד עשוי להיחנך לראשונה כבר ביום ראשון הקרוב (19:45, שידור ישיר בספורט4) בהתמודדות בין בני יהודה לקריית שמונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.


נזכיר כי עם תחילת התכנון הנחה ראש העירייה להגדיל את המבנה כך שיוכל להכיל את כמות הקהל המקסימלית האפשרית, בתוצרתו הסופית יוכל האצטדיון להכיל כ-29,150 מקומות ישיבה ויכלול תוספת קומת תאי צפייה, הגדלת מתחם ה-VIP, שטחי מסחר, עבודות פיתוח, פתרון קונסטרוקטיבי לגג כך שיתאפשר קירוי עתידי מלא לצד מזרח ומערב ותוספת של דרגנועים לרווחת הקהל.


התכנון החדש משמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כקערה ותורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם הקרבה לכר הדשא.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנחנו כבר מתרגשים: החלה מכירת המינויים לבלומפילד לקהל הרחב וזה הזמן להבטיח את מקומכם עם מכבי לעוד שנים רבות. הפרטים המלאים באתר ובאפליקציה #יאללהמכבי #צהובעולה #בלומפילד #bloomfield

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבית!

A post shared by Hapoel Tel Aviv Fc Official (@hapoeltafc) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרגע הזה שעולים במדרגות… #יאללהמכבי #צהובעולה #בלומפילד #bloomfield #comingsoon

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי