הפועל תל אביב מנסה למצוא דרך להשתחרר מקלאודמיר

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | אודי ציטיאט

הקשר הברזילאי מאכזב בתקופה האחרונה ולא נמצא בתכניות של אביטן, במועדון מחפשים לו קבוצה חדשה. עאבד יחזור לעמדת המגן הימני אם יסכים לקיצוץ בשכרו, הבלם לקמן מוכן להגיע להתרשמות. קיירמה חתם באופן רשמי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ימים ספורים לפני פתיחת העונה, בהפועל תל אביב בודקים את השתלבות השחקנים מאז תחילת האימונים בחודש יולי, מחנה אימונים בפולין וחמשת המשחקים בגביע הטוטו. בקבוצה מבינים כי חייבים לתקן את הטעויות לפני מחזור הפתיחה נגד מכבי נתניה, ושהמצב אינו מעודד בלשון המעטה.

אחד המאכזבים הגדולים הוא הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שלא נכלל בסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא בשני האחרון. קלאודמיר, שהגיע בחלון ההעברות בינואר בעונה שעברה והפך לאחד השחקנים המובילים והמשפיעים מקצועית במרכז המגרש, נעלם באימונים ובמשחקים האחרונים. בסביבת המועדון טוענים: "קלאודמיר אינו תורם מקצועית ונראה כי איבד את מקומו הבטוח בהרכב הפותח. הברזילאי הוצע לאחת הקבוצות בליגת העל ואין עכשיו מי שמוכנה לקחת אותו". בסביבת המועדון סבורים כי שכרו של קלאודמיר, כ-130 אלף יורו לעונה, אינו מצדיק את יכולתו בעידן קיצוצי השכר המתבקשים במתחם חודורוב.

מלבד קלאודמיר, נאבקים על שלושת המקומות במרכז המגרש של ניסו אביטן ניר לקס, עמנואל בואטנג, שי אליאס, מוטי ברשצקי, דני גרופר, פרנסיס קירמה ואור אנברום. בהפועל תל אביב, שמובילה מהלך הפחתת שכר מול עומר דמארי ואחמד עאבד, סבורים כי הברזילאי לא יחזור ליכולתו מהעונה שעברה או מעידן בית"ר ירושלים.

אחמד עאבד. צריך להסכים לקיצוץ בשכרו (מאור אלקסלסי)
אחמד עאבד. צריך להסכים לקיצוץ בשכרו (מאור אלקסלסי)

בקבוצה בוחנים מהלך להחזרתו של אחמד עאבד לסגל הקבוצה, אם יסכים לקיצוץ בשכרו העומד על 195 אלף דולר לעונה. במסגרת הפקת הלקחים המקצועיים צוות האימון מתכנן להציב את עאבד בעמדת המגן הימני, בה שיחק ורכש ניסיון בקריית שמונה.

הבלם דריל לקמן ההולנדי הוצע שוב לקבוצה, לאחר שלפני כחודש לא הסכים להגיע להתרשמות. הוא מוכן לעזוב את קבוצתו ההולנדית זוולה ולהגיע להתרשמות בת מספר ימים. המאמן ניסו אביטן מתלבט בין הבלם לחלוץ זר, ובין מתן אוחיון לדודי תירם שהם שחקים חופשיים. במועדון עדיין מחכים לשחרור הבינלאומי של הקשר פרנסיס קירמה, כדי שיוכל לשחק ביום שני נגד מכבי נתניה.

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה, כי הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה קיבל את השחרור הבינלאומי וחתם באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים. הקשר חתם בקבוצה באמצעות סוכנו עו"ד סתיו חכמון שליווה אותו בתהליך. הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה קיבל את השחרור הבינלאומי וחתם באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים. הקשר חתם בקבוצה באמצעות סוכנו עו"ד סתיו חכמון שליווה אותו בתהליך.

חתם באופן רשמי. פרנסיס קיירמה (הפועל תל אביב, האתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי