בשורות טובות לנתניה: גיא מלמד חזר לאימונים מלאים

גיא מלמד
גיא מלמד | מאור אלקסלסי

החלוץ, שלא התאמן מאז אמצע השבוע שעבר, צפוי לעמוד לרשותם של צוות המאמנים. גם הקפטן אלמוג כהן התאמן. הויבך, שסובל ממתיחה, יזכה ליומיים מנוחה אך בקבוצה אופטימיים. שחקנים: "נהיה טובים יותר מול הפועל ת"א"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפגוש ביום שני הקרוב את הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל, ולקראת ההתמודדות היהלומים קיבלו היום (רביעי) חדשות טובות מכיוונם של גיא מלמד ואלמוג כהן. החלוץ אשר נעדרמההפסד 2:1 למכבי חיפה בשל נקע בקרסול שב הבוקר לאימונים מלאים, וצפוי לעמוד לראשותם של צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה במפגש נגד האדומים.

כאמור, מלמד נפצע במהלך אחד מאימוני הקבוצה בשבוע שעבר, ולפי ההערכות היה צריך לחזור מאוחר יותר. אך בשל מספר טיפולים שעבר הוא חש טוב יותר, ומסתמן שהצוות המקצועי יזכו לסגל כמעט מלא. בנוסף, גם הקפטן אלמוג כהן צפוי לשחק. הקשר שאתמול רשם אימון חלקי, היום נטל חלק משמעותי באימון הקבוצה ונמצא בתמונת ההרכב למשחק באצטדיון בלומפילד המחודש.

מנגד, קיים סימן שאלה לגבי הבלם טים הויבך, שסובל ממתיחה בשריר האחורי. בקבוצה מעוניינים שינוח יום נוסף או לכל היותר יומיים. הבלם לא השתתף באימון הבוקר אך הבהיר כי הוא מאמין שישחק ביום שני. בנתניה אופטימיים.

אלמוג כהן. הקפטן עשוי לפתוח בבלומפילד (אדי ציטיאט)
אלמוג כהן. הקפטן עשוי לפתוח בבלומפילד (אדי ציטיאט)

"מה שקרה בשבת אינו מייצג את מכבי נתניה" אמרו שחקנים בקבוצה. "אנחנו נהיה טובים יותר מול הפועל ת"א. לליגה חוקים משלה וזאת ההזדמנות שלנו להראות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי