אופיר חיים: "רוצים להישאר בליגה ללא התקפי לב"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

מאמן כפ"ס דיבר לקראת פתיחת הליגה מול הפועל חיפה: "הלוואי והיה לי עוד חודש להכנה". הקשר דן עזריה: "כל הקריירה חיכיתי להגיע לליגת העל". הוסדרה הוויזה של קופי. וגם: סוגיית צירופו של ז'אורז'יניו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפ"ס מתחילים לחוש את ההתרגשות לקראת משחק הליגה הראשון של הקבוצה בליגת העל, לאחר שנתיים בליגה הלאומית, כשקבוצתו של אופיר חיים תארח ביום ראשון את הפועל חיפה באצטדיון המושבה.

לרשותו של חיים, צפוי לעמוד סגל כמעט מלא, כשנועם גמון ובן מיזן, עדיין מחלימים מפציעותיהם, אך שאר השחקנים יהיו כשירים. "בסה"כ זו קבוצה די חדשה וזה לוקח זמן לחבר אותה. עשינו הכנה טובה. הלוואי והיה לי עוד חודש להכנה, אבל נכון לעכשיו אני די מרוצה", דיבר המאמן לקראת המשחק. "אני תמיד מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה ואני ראיתי גם הרבה דברים טובים".

על הציפיות: "הציפיות שלי הן לגרום לקהל ליהנות ולהיות גאה בקבוצה שלו. זו תהיה עונה מאתגרת ולא פשוטה אבל נעשה הכל שזה יקרה. אנחנו רוצים להטביע את חותמנו כדי להישאר בכבוד בליגה. המטרה היא שנוכל להישאר בליגה לפני סוף העונה וללא התקפי לב. אני רוצה לעשות את זה עם כדורגל טוב וללא בונקר. אני קורא לקהל של הפועל כפ"ס להגיע לכל משחק ומשחק ואני מבטיח שנגרום לו ליהנות ולראות כדורגל טוב".


עדיין מחלים מפציעה. נועם גמון (הפועל כפר סבא, רשמי)

הקשר דן עזריה הוסיף: "יש התרגשות גדולה. אני באופן אישי חיכיתי כל הקריירה להגיע לליגת העל. אני מצפה שנראה מה אנחנו שווים. אני מצפה שנציג כדורגל טוב ודינמי ושנקשה על כל קבוצה שנשחק נגדה. שנוכל להוציא נקודות בכל מגרש ומול כל קבוצה".

בעניין אחר, הקשר גרשון קופי, שסיכם בקבוצה בימים האחרונים, קיבל את אשרת הוויזה שלו וינחת בארץ בתחילת השבוע, לחתימה רשמית והצטרפות למועדון. קופי יהפוך לזר החמישי, כאשר כפר סבא בוחנת את האפשרות שהוצעה לה על ידי בית"ר ירושלים, לצרף את ז'אורז'יניו, אך הדבר ייעשה אך ורק אם הקשר יגיע להתרשמות ואם בית"ר והשחקן ישלמו 300 אלף שקלים דמי השתתפות.


כפר סבא בוחנת את האפשרות לצרף את ז'אורז'יניו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי