רוני אוואט: "יש כאן קבוצה טובה שעם הזמן תהיה טובה יותר"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאוכזב לאחר התיקו 1:1 נגד הפועל חדרה: "היינו ראויים להבקיע עוד שער", אבל גם אופטימי: "אולי נתחזק בשחקן נוסף". מחמאות לגורדנה, בקבוצה בונים על קישור יצירתי שלו עם אווסו ואזולאי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד יצאו באכזבה עצומה מהמשחק אתמול (שבת) במחזור הראשון של ליגת העל שנגמר בתיקו 1:1 נגד הפועל חדרה. שחקן בקבוצה ביטא את התחושה במילים: "הפסדנו 1:1, התיקו הזה כואב". עוד לפני המשחק הזכירו שחקנים ותיקים את חלוץ חדרה לוסיו, ששיחק באשדוד ומראה מוטיבציה גבוהה במשחקים נגדה. "טעות ענקית בסגירה בהגנה, ועוד מכדור גובה, הביא את איבוד שתי הנקודות מהראש של לוסיו", אמרו. יעקב בריהון, שהוחלף במחצית השנייה ירד בעצבים ונראה בועט בבקבוק בזעם.

המאמן רוני אוואט: "היינו ראויים להבקיע עוד שער ולנצח את המשחק, ההחמצות, בעיקר ההחמצה לקראת הסיום והכדורים שהורחקו מהקו, אינן מובנות. יש את המתח ואת הדברים מסביב, אבל יש כאן קבוצה טובה שעם הזמן תהיה טובה יותר. עשינו חילופים התקפיים ושלטנו טוטאלית במשחק. היינו צריכים להיזהר לא לספוג את שער השוויון. לסגל הצטרף בסוף השבוע דודי תירם ואולי נתחזק בשחקן נוסף".

אחד הגורמים הבולטים לטובה במשחק של אשדוד היה הקשר רועי גורדנה, שבהחלטת הצוות המקצועי פתח על הספסל לאחר שהחלים מפציעה ונכנס רק לקראת הסיום, ועם כניסתו חל שיפור במשחק של אשדוד והוא כמעט הביא להבקעת שני שערים. גם שלומי אזולאי, שכבש את השער לזכות הקבוצה הדרומית, זכה למחמאות. בקבוצה מצפים שעם שובו של גורדנה לכושר מלא השניים יחד עם לאונרדו אווסו יהוו קישור יצירתי שיהיה מהטובים בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי