שרצקי רתח: "צריך להעיף את אלי חכמון מהכדורגל הישראלי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

בעלי קריית שמונה זעם לאחר שקבוצתו נותרה בתשעה שחקנים ונוצחה 2:1 על ידי בני יהודה בדקה ה-98 במשחק שחנך את בלומפילד המשופץ: "שנים שהוא הורס אותנו". דגו: "זה עבר כל גבול אפשרי". אבוקסיס: "הכרטיסים עזרו"

(גודל טקסט)

אצטדיון בלומפילד המחודש נחנך הערב (ראשון) לעיני 3,150 צופים, שקיבלו דרמה אדירה. הבלם אלבן פנישי מצא את הרשת (98) והעניק לבני יהודה 1:2 על קריית שמונה ההמומה, שסיימה את ההתמודדות בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של אמיר בן שמעון (35) ואורי מגבו המחליף (65). הרכש קיליאן שרידן עוד העלה את האורחת ליתרון (25), אבל מוחמד גדיר השווה (46) והסיום היה שייך כאמור לשחקניו של יוסי אבוקסיס.


מי שלא אהב את החלטות השיפוט הוא בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, שתקף בסיום: "אלי חכמון הורס אותנו כבר שנים. הוא לא יודע, לא ידע ולא יידע כדורגל. שופטי הווידאו קראו לו, תהיה גבר ותגיד שטעית. גם אם היינו מגיעים לדקה ה-130 הוא לא היה שורק לסיום. זה הרבה שנים כבר ככה. אין לו שום מושג".


שרצקי לא נרגע: "אנחנו משקיעים, מתכוננים ועובדים כמו חמורים ואז בא שופט כזה והורס לנו את הכל. מה זה שווה? באיגוד יודעים שהוא לא שופט כדורגל. התערבתי עם אנשים לידי שאנחנו נספוג. הוא לא היה שורק לסיום עד שלא היינו חוטפים. קראו לו באוזניה, למה? למה קראו לו? רצו להגיד לו שהוא טעה. אבל הוא, עם האגו שלו, החליט שזה כרטיס אדום.



(אודי ציטיאט)


זו הפעם הראשונה בחמש השנים האחרונות שאני מדבר על שיפוט, אבל היום זה באמת עבר כל גבול. אין חשק לעלות לשחק, אין חשק להמשיך בכדורגל. יש לך VAR, מה יותר טוב מזה? הוא החליט שזה אדום, אבל זה לא, זה מקסימום כרטיס צהוב. ראיתי את זה ארבע פעמים. נמאס לי מהכדורגל. צריך להעיף את חכמון מהכדורגל, הוא לא יודע מה זה כדור".


המאמן המפסיד מסאי דגו סיכם: "להיות עם שמונה שחקני שדה במשך 40 דקות זה אומר הרבה על הקבוצה, אבל מה שחכמון עשה עבר כל גבול אפשרי. זה יכול לקרות רק בישראל, שחקן של בני יהודה חוגג מולנו. בגלל זה התעצבנתי. לא מעניין אותי הפלייאוף העליון, רק המשחק הבא. אנחנו קבוצה חזקה והשחקנים שלי יוכיחו את זה. אני מאמין בהם ואנחנו מסוגלים לנצח בכל מגרש. בלי האדום הראשון, שלא היה, אני מאמין שיכולנו לנצח את המשחק".



אלי חכמון (אודי ציטיאט)


המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר: "היה משחק טוב, אבל הפתיחה שלנו הייתה פחות טובה. הכרטיסים האדומים עזרו לנו. נראינו אחרת אחרי השער הראשון שהבקענו. לא רוצה להתעסק אם האדומים היה מוצדקים או לא. תוספת הזמן הייתה בהחלט מוצדקת. אם אנחנו נבזבז זמן אז זה יהיה לרעתנו".


על הניצחון: "לחזור מפיגור ולנצח משחק כזה, הראינו הרבה אופי. שיחקנו בהתחלה בצורה לא חכמה, אבל אחר כך הגענו למצב טובים והצלחנו לנצח. חסרים לנו עדיין 2-3 שחקנים שאנחנו נביא בהמשך. אנחנו צריכים עוד קשר וחלוץ. יש עוד ליגה ארוכה ואנחנו נצטרך עוד שחקנים לסגל ועוד יצירתיות לקבוצה. אני מאמין שנסתדר".


על הגומלין נגד מאלמו: "אני חושב שהמפגש הזה גמור. אני לא אגיד שאנחנו באים בלי מטרה, אבל זה יהיה קשה. צריך לאושש את השחקנים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי