ק"ש תפנה לאיגוד השופטים: "דורשים שחכמון לא ישפוט אותנו"

אלי חכמון שולף כרטיס אדום, אמיר בן שמעון
אלי חכמון שולף כרטיס אדום, אמיר בן שמעון | אודי ציטיאט

במועדון עדיין מתקשים לקבל את ה-2:1 לבני יהודה ובעיקר בשל החלטותיו של השופט הראשי: "זה ההפסד הכי קשה בקריירה שלי", אמר דגו. אבוחצירה ייפגש עם שרצקי, במועדון רוצים זר שישי

(גודל טקסט)

בקריית שמונה עדיין לא מוכנים לעכל את ההפסד הדרמטי לבני יהודה במחזור הפתיחה, בשל זעמם של הצוות המקצועי והניהולי כאחד על תצוגת השיפוט אלי חכמון שהרחיק שני שחקנים והוסיף שמונה דקות תוספת זמן כשבסיומן הכתומים כבשו את שער הניצחון.

הבעלים איזי שרצקי תקף אתמול (ראשון) בחריפות לאחר ההפסד נגד השופט הראשי במועדון הצפוני לא מתכוונים לוותר ורוצים להגיש מכתב לאיגוד השופטים בו לדרוש שחכמון לא ישפוט יותר את הקבוצה. "אסור שזה יקרה בכדורגל הישראלי וצריך לעצור את זה כבר מהמחזור הראשון", אמר במועדון.

גם המאמן מסאי דגו נראה כעוס לאחר ההפסד: "אני נמצא בתחושות קשות. אין לי קריירה ארוכה בתור מאמן אבל זה ההפסד הכי קשה בקריירה שלי. נפגעתי מהמשחק כאשר קיבלנו אדום ראשון שלא היה ואדום נוסף שלא היה אבל השופט פחד לשנות את ההחלטה. אני יודע להפסיד אבל לא בני יהודה ניצחה אותנו".


תחושות קשות בקריית שמונה (אודי ציטיאט)

המאמן גם דיבר על החזרה של התל אביביות לאצטדיון בלומפילד: "התרגשתי בהתחלה במיוחד שנזכרתי שהייתי מביא כדורים במשחק של הפועל תל אביב מול צ'לסי והבאתי כדורים לאבוקסיס וזה החזיר אותי אחורה אבל זה עבר. יש פה אצטדיון ברמה אירופאית".

מבחינה מקצועית במועדון הביעו שביעות רצון מהעמידה של הקבוצה בתשעה שחקנים אך מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק. כפי שפרסמנו בסוף השבוע במועדון מקווים להגיע לסיכום מהר ככל שניתן עם הקשר ואלון אחמדי על שחרורו מהקבוצה במטרה להתחזק בזר נוסף. דגו אישר את הפרטים ואמר: "אנחנו בוחנים אופציה לצרף זר שישי אבל הכוונה למצוא שחקן שירים את הרמה שלנו כאשר ישנה גם אופציה להתחזק בישראליים".

במועדון יפנו פעם נוספת למכבי תל אביב בעניינו של הקשר עדן קארצב. בנוסף לעך, שמעון אבוחצירה צפוי להיפגש במהלך היום עם שרצקי, כדי לסכם את עזיבתו הסופית בקבוצה, וכך יוכל לחתום באופן רשמי בעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית.


שמעון אבוחצירה. ישוחרר באופן רשמי מקריית שמונה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי