הפועל ב"ש צפויה לצרף זר שישי, מעמדו של קאריו מעורער

אנטואן קונטה, חוסה אנחל קאריו
אנטואן קונטה, חוסה אנחל קאריו | דני מרון

האדומים מבירת הנגב התאכזבו מתפקוד ההתקפה ב-0:0 בטדי נגד בית"ר ירושלים ומסתמן שייעשה ניסיון לצרף שחקן נוסף עד סגירת חלון ההעברות. החלוץ הספרדי שוב פתח על חשבון שהר, כמעט שלא הורגש ועשוי להיחתך

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה בתחושות מעורבות מה-0:0 באצטדיון "טדי" מול בית"ר ירושלים במחזור פתיחת העונה בליגת העל. סגנית האלופה בעונה שעברה הצליחה לשמור על שער נקי, בעיקר הודות ליכולת נפלאה של ארנסטס שטקוס בין הקורות שמנע מקשרי הצהובים שחורים להרעיד את הרשת בדקות של לחץ מאסיבי במחצית השנייה, אולם עם זאת גם הורגשה תחושת פספוס לנוכח העובדה שהחלק הקדמי שלה כמעט שלא הורגש, כשבקבוצה סיפרו על "משהו שחסר".

במועדון הודו לאחר המשחק: "יצאנו בזול, כי אם לא ההצלות של שטקוס גם נקודה לא הייתה לנו". המצב הטוב ביותר של הפועל ב"ש היה דווקא דקות ספורות לפני שריקת הסיום כאשר בן שהר העביר כדור רוחב שג'ימי מרין צריך היה להבקיע, אבל הבעיטה מכחמישה מטרים של הקוסטה ריקני הצעיר עלתה מעל השער.

לאור החולשה בחלק הקדמי, בבאר שבע ינסו להתחזק לפחות בשחקן אחד עד תום מועד העברות, כאשר לקבוצה יש מקום בסגל לצרף זר שישי. במקביל, מעמדו של חוסה אנחל קאריו ממשיך להתערער. החלוץ הספרדי קיבל אתמול הזדמנות נוספת בהרכב מברק בכר, אך שוב איכזב והוחלף במהלך המחצית השנייה. קאריו מחזיק בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית ובקבוצה יצטרכו לקבל לגביו החלטות בהקדם לפני סגירת חלון העברות.


בכר ושחקני הפועל ב"ש. רגשות מעורבים אחרי מחזור הפתיחה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי