אבוקסיס הפתיע: "ברק אברמוב לוחץ עליי שנצרף שחקנים"

יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר
יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:2 הדרמטי על ק"ש במחזור הפתיחה, המאמן דיבר ב-103FM וסיפר: "לא רוצה להביא חבר'ה שבעים שלא אוכל להשתמש בהם". על השיפוט של אלי חכמון: "מעבר לאדום הראשון שהיה גבולי, לא היו שריקות לטובתנו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שבני יהודה חנכה את אצטדיון בלומפילד המחודש עם 1:2 סופר דרמטי על קריית שמונה במסגרת המחזור הראשון בליגת העל ושלושה ימים לפני הגומלין בליגה האירופית נגד מאלמו, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשיפוט של אלי חכמון ולשחקני הרכש שעשויים להגיע.


אבוקסיס פתח את דבריו: "לא ראיתי את השידור עדיין ואני לא יודע איך הגבתי, אבל קפצתי בגול כי הוא הובקע בדקה מאוד קריטית. בדרך כלל אני לא אחד שמשתגע. שיחקנו ביום חמישי בקצב מטורף ואני רוצה לפרגן לשחקנים שלי שניצחו אתמול. משכנו 70 דקות וזה יותר ממה שחשבתי. היה לנו משחק רצחני בשבדיה ואחר כך נסיעות וטיסות. היה לנו בקושי יום להתאושש ואני די מבסוט מהשחקנים שלא איכזבו אותי. באנו לעשות את העבודה שלנו ואנחנו לא אחראיים על החלטות שיפוט. אתם יודעים כמה פעמים בקריירה שלי שרקו נגדי?"


על השיפוט של אלי חכמון: "קטונתי, אני לא אתן ציונים. ראיתי בטלוויזיה ואני חושב שהאדום הראשון היה מאוד מאוד גבולי, אבל אני יכול להגיד לכם שסורו עדיין עם כאבים בקרסול מהדריכה הזו. הוא עדיין פצוע. זה אולי הדבר היחיד שקריית שמונה יכולה לבוא בטענות. תוספת הזמן, לדעתי, הייתה קצרה. כמעט ולא שיחקנו במחצית השנייה, היו בזבוזי זמן וזה לגיטימי – גם אני הייתי נוהג בצורה הזו. על האדום הראשון הדעות חלוקות. מעבר לזה, אני לא חושב שהיו שריקות לטובת בני יהודה".



"רק האדום הראשון היה גבולי" (אודי ציטיאט)


המטרות של בני יהודה: "אנחנו קודם כל צריכים להשלים את בניית הסגל. למרות שניצחנו והצלחנו באירופה, הסגל שלנו לא שלם ונצטרך להביא לפחות עוד שני שחקנים משמעותיים. הבאנו כסף מהליגה האירופית? לא יותר מידי. מהבחינה הזו ברק אברמוב הוא זה שמשגע אותי ואומר לי בוא נביא עוד שחקנים. הוא רוצה, אבל אני פשוט מחפש דברים מסוימים. אני לא מדבר על מיקום בסוף העונה. מי שמדבר הרבה מאבד את הדרך שלו. אנחנו באים לעבוד קשה בכל משחק ולהביא את התוצאות. בסוף, אחרי שנשלים את הסגל, נראה איפה נסיים".


על טענות האוהדים: "אנחנו עובדים בשקט. דווקא ברק בעצמו, כמו שכבר אמרתי, מאוד לוחץ שנביא רכש, אבל אני לא רוצה להביא חבר'ה שבעים שלא אוכל להשתמש בהם. אני מחפש להביא שחקנים רעבים שרוצים להצליח. הצלחנו להביא את בלטקסה, אלו ופנישי. יש שחקנים טובים ולאט לאט אנחנו מתקדמים. אני לא אביא שחקני רכש בשביל להגיד שהבאתי. כל אחד יכול להתנהל איך שהוא רוצה, אנחנו בוחנים הרבה שחקנים ולפעמים אתה מצליח עם זה ולפעמים לא. יש לנו שחקנים שכבר עשו משהו כמו מוחמד גדיר. אנחנו מביאים את מי שרעב להצליח. פלייאוף עליון? אף אחד לא עומד עם אקדח צמוד לראש ודורש הצלחות. אנחנו לא מדברים אלא עובדים. לדבר זו לא הדרך של בני יהודה. כל משחק נבוא רעבים ונרצה לקדם שחקנים ולהצליח".


שחקני רכש: "אם היה עוד אחד כמו גדיר שיכול היה לעזור לנו, כבר הייתי מביא אותו. כרגע אני לא מוצא. אם היה, תאמינו לי שכבר הייתי מביא. זרים של 300-400 אלף יורו אנחנו לא יכולים להביא. לפעמים זרים צעירים ורעבים זה לא פחות חשוב וטוב מאשר שחקנים מנוסים ושבעים. ברק מאוד לוחץ להביא לי שחקנים, אבל בינתיים אני מחכה בסבלנות". 


ברק אברמוב. "הוא לוחץ להביא שחקנים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי