אביטן: "היינו קרובים לעשות יום מושלם בבלומפילד, יש מה לשפר"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

בהפועל ת"א היו מרוצים מהיכולת במחזור הפתיחה, אך מבינים כי עדיין צריך חיזוק. המאמן הסביר את חילופו של גרופר: "הוא לא היה חלש, זה היה שינוי טקטי". צפויים להגיע קרוב ל-5,000 אוהדים נגד אשדוד, צדק מתקרב

(גודל טקסט)

חזרתה של הפועל תל אביב אמש (שני) לאצטדיון בלומפילד המחודש נגד מכבי נתניה, הסתיימה ב-0:0, אשר קטע רצף של חמישה הפסדים רצופים של האדומים בגביע הטוטו. במועדון מקווים לצאת לדרך חדשה כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א (17:45, שידור ישיר בספורט4) כאשר צפויים להגיע קרוב ל-5,000 אוהדי חוץ במטרה לרשום ניצחון ראשון העונה לפני פגרת הנבחרות.

בסיום המשחק נגד נתניה בסמוך לחדרי ההלבשה, ערך המאמן ניסו אביטן שיחה בת מספר דקות עם הבעלים איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג שהחמיאו על משחק הלחימה והמחויבות של השחקנים. בנושא המקצועי במועדון מחפשים חלוץ מרכזי כבר בימים הקרובים, בנוסף האדומים מחפשים בלם זר או ישראלי. המאמן ניסו אביטן פועל לצירופו של שיר צדק, הצעה כספית של האדומים בסך 70 אלף דולר שופרה והבלם צפוי להגיע בקרוב להסכם עם הפועל ב"ש כשחולצה מספר 6 ממתינה לו במתחם חודורוב.

במקביל לניסיונות החיזוק הפועל תל אביב מקווה לשחרר או להשאיל שלושה שחקנים עד תום מועד העברות בישראל ב-18 בספטמבר. שמם של רז כהן ועבדי פרחאת עלו כמועמדים לעזוב בנוסף לקלאודמיר פריירה שפתח בהרכב אתמול ואף גילה יכולת טובה. הברזילאי עצמו טען כי הוא מתרכז במשחקים ואינו עוסק בשום דבר אחר.


קלאודמיר פריירה. פתח בהרכב למרות שאינו נמצא בתוכניות לעונה הקרובה (עדי אבישי)

שחקן שעזב אתמול את הקבוצה הוא המגן בן ה-20 אפק בלס שעבר בהשאלה להפועל מרמורק מליגה א'. בלס הוא בנו של קשר הקבוצה בעבר יוסי בלס ונכדו של סלים קרמו ששיחק בהפועל תל אביב בשנות ה-70. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הקשר פרנסיס קיירמה הפצוע ברגלו מחבטה באימון הקבוצה.

בחזרה למשחק בבלומפילד, צמד הקשרים עמנואל בואטנג ושי אליאס מאוכזבים מאי שיתופים במחזור הפתיחה ובנוסף לכך גם המגן השמאלי דני גרופר לא אהב את חילופו בדקה ה-28. המאמן ניסו אביטן הסביר: "לדני גרופר היה משחק טוב והוא הוחלף לא כי היה חלש, זה היה חישוב טקטי במעבר משלושה לשני בלמים".

המאמן המשיך: "היינו קרובים לעשות יום מושלם בבלומפילד ואני מאמין בשחקנים ויש מה לשפר והדרך עוד ארוכה. כל משחק שלא ננצח נהיה מאוכזבים והתחושה מהתיקו לא מושלמת. אנחנו יודעים שחסרים כלים ונמשיך לחפש שני שחקנים שיעשו את ההבדל בעמדות הבלם והחלוץ".


"היינו קרובים לעשות יום מושלם בבלומפילד". אוהדי הפועל תל אביב (עדי אבישי)

גם החלוץ שחר הירש התייחס למשחק נגד נתניה: "בהפועל תל אביב אתה מרגיש את הלחץ מהשנייה הראשונה שאתה נכנס לאימונים. שיפרנו פרמטרים שהיה צריך לשפר בדחיפות ונתקדם קדימה".

"אם יביאו עוד חלוץ זה בסדר כי אנחנו צריכים מצבת חלוצים רחבה. זה טוב שיש תחרות ונלחם על המקום. רצינו מאוד לנצח את נתניה כי משחקי גביע הטוטו ישבו לנו בראש. שלוש שנים חיכיתי לחזור לבלומפילד ולהרגיש את החוויה הזאת ומאמין שיחזור שהחזרה לאצטדיון תביא הרבה נקודות". מתי תבקיע את השער הראשון? "אני מקווה שכבר בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי