שמש חתם ברעננה, שתארח העונה באצטדיון המושבה

עידן שמש
עידן שמש | הפועל רעננה

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: חלוץ הפועל חיפה חתם לשנה עם אופציה. הקבוצה תנדוד העונה לפ"ת, שם גם ייערך המשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 19:45 בספורט4). מאור ג'ראסי לא בתוכניות והתבקש לעזוב

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, החלוץ עידן שמש הצטרף היום (שלישי) רשמית להפועל רעננה, לאחר שהגיע למשרדי המועדון וחתם על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת ובהמשך היום גם יערוך את אימון הבכורה שלו – מהלך שקודם לבקשת מנחם קורצקי גם בעקבות הפציעה של החלוץ קייס גאנס, שעל פי החשש סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר תקופה ארוכה.

גאנם, שאף היה במעקב של צוות הנבחרת, ממתין לתוצאות אבחון פציעתו והתקווה היא שלא ייעדר תקופה ארוכה זכר לפגיעה במשחק ה-4:3 המטורף בשבת בסמי עופר נגד מכבי חיפה. בכל מקרה הוא לא יהיה כשיר למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים, שייערך באצטדיון המושבה בפתח תקווה (יום ראשון, 19:45 בספורט4).

ברעננה האמינו כי בסופו של דבר הם יגיעו לסיכום עם עיריית נתניה על חזרה לאצטדיון העירוני בעיר, אלא שפערים כספיים לא הובילו להתקדמות המו"מ ובסופו של דבר החליטו בהפועל רעננה לפתח בשיחות עם עיריית פתח תקווה, שם הצליחו הצדדים לגשר על הפערים ולהגיע לסיכום. בעלי הפועל רעננה אשר אלון אישר לספורט1 את הפרטים וטען ש"המושבה" הוא ביתה החדשה של הפועל רעננה, שתארח את משחקיה הביתיים לפחות בעונה הקרובה בפ"ת, כמו גם העולות החדשות הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה.


"המושבה". הבית החדש של רעננה לעונת 2019/20 (דני מרון)

ועוד ברעננה, המגן השמאלי מאור ג'ראסי, שהגיע באמצע העונה שעברה מבית"ר תל אביב/רמלה, התבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת, למרות שיש לו חוזה עד סיום העונה פלוס אופציה. הדבר נובע גם מכך שבקבוצה ממתינים להחלמתו הסופית של המגן השמאלי ירדן כהן שיהיה כשיר לשחק בתוך שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי